Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Tipuri de… vagine

Posted by Domnul Bolog on 05/03/2009

Articolul a fost mutat aici!

13 Responses to “Tipuri de… vagine”

  1. screeach said

    ok. Si de ce ai scris chestia asta!?

  2. screeach said

    (si ai putea sa stergi cacatul ala cu “eu tin romania curata” ca stim amandoi ca nu-i asa…

  3. Domnul Bolog said

    pentru ca internetul trebuie sa contina si aceasta informatie! te asigur ca acest articol va fi mana cereasca pentru cei interesanti si pentru curiosi!
    Nu uita…eu scriu pentru altii, nu pentru mine!

  4. Domnul Bolog said

    m-am decis peste noapte ca daca o traiesc in aceasta tarisoara macar sa am ceva spirit civic! Caut sa ma schimb la “look” comportament si mentalitate….ma asteptam ca schimbarea sa vina in mod natural, dar se pare ca nu e asa la mine…DECI, de azi inainte imi voi impune zilnic mici modificari asupra eului meu!

  5. Diana said

    Ok… scrie si un articol cu tipurile de penis, doar ai si cititoare!!!

  6. Ok. Deci, pe departeeee, cele mai tari sunt comentariile de după. :)))))

  7. Alya said

    ah, ce rau imi pare…dar nu-mi permit sa spun ce aveam de comentat ;))

  8. screeach said

    dar insist! ALya, go ahead!…

  9. "domnisoara mea" said

    …”pt ca internetul trebuie sa contina si aceasta informatie, te asigur ca acest articol NU va fi maina cereasca pt cei interesati” Si pt ca tu scrii pt altii si NU pt tine un subiect! cu adevarat interesant ar putea fi “Cum un barbat satisface orice tip de vagin” “Cum un barbat cu jucaria lui MICA poate face o femeie fericita” “Ce trebuie sa faca un barbat in pat cu o femeie si e nu?!” “Orice vagin are tipul lui de placere si care sunt placerile” “E necesara comicarea in pat sau trebuie facuta inainte de sex?!” etc etc…cu asa subiecte eu zic ca ar fi “devastat si savurat” cu placere blogul tau…

  10. Lamosor said

    @Domnisoara Mea

    Pentru asta exista revistele alea penale de femei, Ioana, Femeia, Felicia, Mirandolina, Concubina Etc. Domnul Bolog stie ce face si faptul ca a pus ordine intre pisde este de admirat.

    1. Cum un barbat satisface orice tip de vagin? Isi baga pula in el, sau orice alt obiect la nimereala

    2. Cum un barbat cu jucaria lui MICA poate face o femeie fericita? Isi cheama mai multi prieteni in vizita sau prin contul din banca.

    3.Ce trebuie sa faca un barbat in pat cu o femeie si ce nu? Un barbat in pat cu o femeie trebuie sa faca sex, insa in niciun caz sa nu faca sifilis

    4.Orice vagin are tipul lui de placere, care sunt placerile? Una singura, Pula, mai lunga sau mai scurta, mai groasa su mai subtire,(vaginul nu este atat de complex ca proprietara, vaginul vrea pula)

    5.E necesara comicarea in pat sau trebuie facuta inainte de sex? Se face un scurt instructaj inainte de sex si apoi se trece la actiune. Stai capra, rasuceste-te, nu asa, ma doare si o rupi, hai pe burta, urca sus, o simti in gat? Mai vrei? Da, comunicarea este importanta, altfel partenera n-ar intelege cum sa se aseze in pula.

    Alte intrebari si propuneri de subiecte rasuflate?

  11. [...] Tipuri de… vagine [...]

  12. domnisoara mea said

    Lamosor said
    1. daca bagi “ceva” in vaginul unei femei, nu neaparat so satisfaci(daca tu doar asta faci, MI-E MILA DE TIPA SAU TIPELE CARE AU TRECUT PRIN PATUL TAU)
    2.iti chemi prietenii pt ca tu nu faci fata?!Pai si cu ce te mai alegi TU in acest caz, cu privitul:))
    3.In pat cu o femeie poti face orice, chiar si sifilis,pt ca nu-i ceri adevarinta de\pt sifilis inainte sa o bagi in patucul tau si putin probabil ca nu se rupe prezervativul, mai ales daca tre sati faci un buchetel de SIFILIS!!!
    4.Cam limitat din punctul asta de vedere: vaginul e chiar foarte complex si mai are si multe tipuri de placeri!
    5.
    6. daca tias mai propune vre-un subiect rasuflat mi-as peirde timpul sati citesc cultura mult sub nivelul omului prost

  13. Aurel said

    Femeia este o religie,iar vaginul un templu.Trebuie doar sa alegi.

Leave a Reply

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

