Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Am eu fata de cocalar?

Posted by Domnul Bolog on 28/09/2008

Pe motoare pe la ora 3 juma prin iunie!
E cel mai tare sa mergi atunci…din simplul fapt ca este gol si nu te freaca nimeni cu intrebari stupide sau discutii inutile!

Ma asez pe o banca, imi scot cartea si incep sa citesc!  Totul e minunat, iar cartea, de A.E. van Vogt, este pe masura asteptarilor mele! Ma opresc din citit si imi aprind o tigara! Ma uit in gol, cu mintea la cartea pe care o citeam si fumez linistit! Deodata aud: “Asta oare ce o mai fi?”
Folosindu-mi super puterea de atentie distributiva imi largesc planul vizual si observ in stanga mea doua fete, dragute de altfel, hlizindu-se la mine cu ochii cat cepele! Una din ele se ridica si vine la mine.
– Buna! Ce mai faci?
– Te cunosc? Fac bine, tu?
– Am terminat orele la liceu si am venit sa bem un suc!
– Ce clasa esti?
– A zecea! Tu?
– Eu sunt mai batranel, anu’ 3 de facultate!
– Ce citesti acolo?
– Un SF… ce prost sunt: Eu sunt Alex, pe tine cum te cheama?
Fata se uita la colega ei care chicotea!
– Nu-ti spun! Dar mai spune-mi despre tine! Ce muzica asculti?
– Drum and Bass si reggae! Tu?
– Minimale si (acum zambeste si imi da o privire “plina de intelesuri” ) aici ne potrivim reggeton!
Tampit de raspunsul ei ii raspund: “A!”
– Uite, esti un tip dragut, dar ai inteles moda gresit (nu-mi vine sa cred, o sa primesc sfaturi de la o fata de clasa a zecea), nimeni nu mai poarta parul cret, ar trebui sa te tunzi scurt, in loc de pantalonii astia sa iti iei niste blugi mai stramti si un tricou de la d&g si desigur niste adidasi normali!

Crezand ca e caterinca zic: “Ca sa arat ca un cocalar, nu?
– Cum adica “cocalar” ?
– Tu si colega ta vroiati sa stiti ce sunt eu, nu? Uite, cocalaru’ e cum l-ai descris tu: cu gel in par, pantaloni stramti si bluza cu sclipici de la Dani&Gigel, cumparata din Obor! Am eu fata de cocalar?
Se uita la mine perplexa: “Si e rau sa te imbraci asa?”
– In esenta nu, dar practic, daca ar veni cineva imbracat asa, pe aici, si-ar lua bataie!
Fata nu mai zice nimic, se ridica, isi scoate telefonu’ si aud: “Daniii, puiuu, hai sa ne vedem in mall ca pe motoare e naspa!” si pleaca cu tot cu colega ei!

One Response to “Am eu fata de cocalar?”

  1. Florian Z. said

    =)) vaaai… cum pasca ma-sii… “dani, puiu… hai in mall ca pe motoare-i naspa!” =))

    By the way… ce carte de Vogt citeai?😀

Leave a Reply

 
