Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Spune-mi ca ai vazut un pitic in costum!

Posted by Domnul Bolog on 06/10/2008

Acum ceva vreme am fost la un party de DnB in Cina! Chestia ciudata la aceasta petrecere era ca nu se vindea alcool, frappeuri moca dar, nu si alcool!
Fiind singurul pe acolo cu ghiozdan mare si incapator m-am dus dupa bautura! De banii pe care ii aveam am cumparat 2 sticle de tequila ieftina!
Sa bei e fain dar, la ce bun daca nu ai si o domnisoara pe langa! Usor de zis dar mai greu de facut: dupa 5 minute de tentative sa ma ridic si dupa 2 pasi, un pitic in costum imi taie calea!
In mintea mea: “Ma, ce dracu am baut?”
Ma uit in jur sa vad daca face careva o gluma proasta dar, nimic!
“Halucinatii de la tequila? Nu exista! Trebuie sa fie un pitic in costum pe aici.”
Pe primul om pe care il vad il intreb: “Fra, nu te supara, ai vazut un pitic in costum trecand pe langa tine?” Imagineaza-ti ca vine unu beat la tine, transpirat, cu ochii cat cepele si cu gura duhnind a bautura ieftina si te intreaba de pitici in costum. Tu cum ai reactiona?
– Pleaca ma de aici, ce pitic in costum, ia-o mai moale cu bautura!
– Omule, iti zic eu, e un pitic in costum pe aici!
Dupa 10 persoane am ajuns sa cred ca “poate mi s-a parut, ma fac de ras pe aici, nu exista asa ceva!” Mi-aprind o tigara si trag cateva fumuri: “S-a dus efectul bauturii. La cati bani am dat nici nu ma asteptam la mai mult, hmm lume buna pe aici, mmm draguta tipa, danseaza bine, oare ce e cu impiedicatu asta, e vai de mama lui, vine spre mine, oare ce-o vrea de la mine?
Spune-mi ca ai vazut un pitic in costum!

2 Responses to “Spune-mi ca ai vazut un pitic in costum!”

  1. Anonymous said

    frate, te cred…mie mi s-a intamplat cu un claun o data..dar recunosc…e posibil sa fi fost doar o halucinatie…stii eu nu bausem ci…:P

  2. Cârtiţoiu` said

    Have you seen a gorilla run by here?

Leave a Reply

 
