Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Simt ca ma pierd!

Posted by Domnul Bolog on 07/10/2008

Din seria “crize de personalitate”: am observat ca in ultimii 6 ani, am mari probleme cu mersul pe strada, nu ca m-ar deranja zgomotul, mirosul de esapament sau gunoi si forfota haotica a oamenilor, toate aceste mici detalii ale vietii cotidiene am ajuns sa le ignor.

Merg linistit pe trotuar, ascult muzica, fumez, oamenii trec pe langa mine, eu depasec la randul meu alti oameni pana cand… se intampla!

Desi multe fete (colege, prietene, foste) ma considera un misogin, eu intotdeauna m-am vazut un mare iubitor al sexului frumos.

In fata mea se profileaza un fund apetisant care parca tipa sa fie eliberat din stransoarea pantalonilor mulati! Din acel moment tot din jurul meu se estompeaza, muzica din casti nu se mai aude, iar singurul lucru pe care il mai vad e posteriorul acelei domnisoare. In acel moment simt ca ma pierd, corpul nu mai imi rapunde la comenzi si sunt sigur ca am o fata tampita cu o bala curgandu-mi in coltul gurii.

Cu ochii fixati pe fundul tipei, personalitatea mea se preschimba, nebunia preluand controlul. O urmaresc pe tipa, ajunge la stop, e rosu, opresc in spatele ei, ii simt parfumul, adrenalina imi inunda creierul, muschii se incordeaza, mana imi tremura, inca putin… si o apuc de fund. Sunt in extaz, 5 secunde de “blackout” si ma trezesc stand la stop pe o strada necunoscuta cu obrazul arzandu-mi de durere!

Am nevoie de ajutor, ma poate ajuta cineva cu un sfat pentru problema mea?

3 Responses to “Simt ca ma pierd!”

  1. 543 said

    urmatoru sfat:nu te mai framanta,finca in spatele tau,o tipa la randul ei se lingea pe bot holbandu-se la fesele tale (si ea nici macar na avut tupeuu sa te ciupeasca)si in spatele ei altul facea acelasi lucru,si tot asa pana la tipa care te-a plesnit,si imagineaza-ti (ca eu asta fac)ca daca toti ar fi precum frustrata aia,intrun moment neprielnic pt terra,s-ar produce o reactie in lant…ma rog,asta in cazul in care tu ai pleznio pe tipa din urma ta…hmmm….ciudat!
    auzi?
    cum scriem si noi pe clisma?
    special regards,
    543

  2. cineva said

    simti ca te pierzi…fi serios…iti place…si e normal…cei care zic ca n-au facut-o macar o data: MINT!

  3. Domnul Bolog said

    Nu zic ca nu-mi place, dar eu vreau sa savurez momentul, sa simt elasticitatea funndului don’soarei prin pantaloni, sa se intoarca, sa-i zambesc strengaresc si sa ridic non-salant din umeri si sa ma feresc de palma ei….nu sa imi pierd cunostiinta, si sa ma tabaceasca duduitza fara macar sa-i arunc macar o privire perversa…

Leave a Reply

 
