Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Clona Domnului Bolog

Posted by Domnul Bolog on 26/10/2008

Am reusit sa scap! Oameni buni daca pana acum v-am ofensat sau oripilat in vreun fel sa stiti ca nu am fost eu. A fost clona mea! M-a tinut intr-un beci timp de 4 ani.

La inceput mi s-a parut distractiv. O puneam sa-mi faca temele, sa se duca la ore si sa faca curat in casa. Dar dupa doua luni am fost surprins cand la scoala m-ati intrebat daca as vrea sa merg la o petrecere. In urma cu ceva vreme eram un nimeni. Eram ignorat si batjocorit mai tot timpul si dintr-o data eram invitat la petreceri si fetele ma intrebau de numarul meu de telefon. Trebuia sa fie de vina clona. Ma simteam in sfarsit cineva, trebuia sa scap de clona. Acum dupa patru ani de stat in beci am realizat cat de parsiv pot sa fiu si magar si misogin si inselator si egoist si tot ce se poate mai rau.
Cum am putut sa ma schimb in patru ani! Acum ca m-am cumintit si m-am lasat de kkt-uri, am realizat ca pana acum am fost de neiertat. Clona nu e decat o metafora a schimbarii mele. Dar cel de acum patru ani nu se lasa asa usor. Timp de 4 ani a purtat o lupta stransa cu “clona” mea si dupa 4 ani, sincer sa fiu, realizez ca nu stiu cine sunt. Clona s-a dizolvat in sangele meu de pusti ignorat si complexat. Rezultatul e cum il vedeti… sau mai bine zis… cum il cititi!

3 Responses to “Clona Domnului Bolog”

  1. Nabbú said

    De ce tocmai 4 ani? Aşa zice pe “clonometru”?

    [Da, ştiu, umor de doi lei. Întrebarea rămâne.]

  2. Domnul Bolog said

    pentru ca la 16 ani am realizat ca daca voi continua sa fiu eu o sa raman singur, ignorat si anonim!
    Iar eu sunt si eram chiar si atunci un narcisist…vroiam atentie…dar eram un outsider…liceul cosbuc are si clase de 5-8 si majoritatea colegilor de clasa se stiau din generala!…Trebuia sa creez clona!

  3. Nabbú said

    Toţi adolescenţii trec prin asta. Unii se clonează, alţii se gelează, iar alţii se lamentează. Nimic nou.

Leave a Reply

 
