Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Pe veceu

Posted by Domnul Bolog on 04/11/2008

Am promis ca o sa scriu despre asta, nu voua, ci celei care mi-a povestit!
De fiecare data cand ma asez pe veceu creierul imi intra pe standby! Cand termin, sistemul se reseteaza! Poate e valabil doar pentru mine, dar nu pot sa-mi imaginez vreun motiv pentru care sa imi petrec mai mult de 3-5 minute pe tron. Multi isi gasesc inspiratia acolo sau isi fac planurile pentru viitor. Altii vorbesc la telefon de acolo; aveam un coleg cu care de fiecare data cand purtam o conversatie auzeam prin receptor cum trage apa.
Actul de a te duce la baie si de ati rezolva treaba e de-asemenea lipsit de gesturi complicate, sau asa credeam eu. Lasand deoparte vestimentatia complicata a femeilor, bomba am auzit-o de la o tipa. A fost ca o revelatie, acum pare logic si normal dar eu am fost profund surprins cand am auzit: ” Eu cand ma duc la baie trebuie sa-mi strang parul ca altfel as putea sa ma cac pe propriul par!”
Am ras o ora intreaga, dar nu e de ras, acum un an ma gandeam sa-mi fac dread-uri, va puteti imagina rezultatul daca nu stiam de acest mic detaliu?

4 Responses to “Pe veceu”

  1. Nicolae Sionescu said

    gramatica? unde e…

  2. Domnul Bolog said

    Amice n-ai ceva mai bun de facut?…du-te si scrie o poezie…

  3. wyo said

    dak ai nevoie sa aflii prospectul unui medicament, compozitia unui sampon,ce scrie pe flaconul pastei de dinti(in toate limbile) si ce scrie prin reviste…( existente in baia prietenei mele), o pot intreba…este genul care sta mult pe tron citind diverse in timp ce isi face “treaba” …de ce? nu am reusit sa aflu ..dar cred k e chestie psihica la unii.

  4. Gabi said

    ” Eu cand ma duc la baie trebuie sa-mi strang parul ca altfel as putea sa ma cac pe propriul par!” GENIAL ! =))

Leave a Reply

 
