Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Invizibil

Posted by Domnul Bolog on 12/12/2008

M-am nascut mort. Mama mea inca mai povesteste cum, dupa nasterea pruncului neinsufletit, putea sa-mi auda plansetele de singuratate! Eram mic si aveam nevoie de atingerea ei! Tot ce puteam sa aud erau cantecele ei de leagan pe care le canta soptit apoi plangea cu zilele!

La doi ani de la nasterea/moartea mea, mama a adus pe lume o surioara. De fiecare data cand o privea in ochi spunea “Ce semeni cu fratele tau”. Am invatat sa vorbesc si sa merg in acelasi timp cu surioara mea.

Uneori ma intreb cum e sa iti fie foame, frig sau sete. Cum e sa dormi si sa visezi?

Am mers la aceeasi scoala cu surioara si la acelasi liceu. Am facut teme impreuna si am mers la petreceri. Am deja 16 ani. Sunt indragostit. As vrea sa ii vorbesc dar simt ca nici macar nu m-ar auzi. Arat bine si sunt istet, dar ea nu ma vede. Ei ii place de un bou plin de bani si de aere. Ce n-as da sa o pot atinge!

Uneori ma intreb cum e sa simti caldura altui trup sau ce simti cand saruti pe cineva!

Imi inteleg conditia pe deplin si ma simt atat de neputincios. Am 18 ani. Deja nu mai suport! Pe strada oamenii trec prin mine, se aseaza peste mine cand stau pe un scaun, barfesc de sora mea cele mai sfruntate minciuni.

Ce n-as da sa pot sa o apar. A crescut si e atat de frumoasa! Stie sa se apere in fata oricui si e tare desteapta, dar oamenii sunt rai si invidiosi.

Azi sunt cineva! In sfarsit m-am facut remarcat. E urat sa ma bucur de necazul altuia, dar lumea vorbeste acum de mine. Cineva a vrut sa ii fure poseta mamei. Nu puteam sa las sa se intample asa ceva. Dar ce puteam sa fac decat sa privesc. Cand in final a reusit sa smulga poseta mamei a dat sa fuga dar s-a lovit de mine. M-a simtit, si eu l-am simtit pe el! Dupa ce l-am rupt in bataie i-am inapoiat poseta mamei. Cu ochii goi si privirea ingrozita mama a ramas nemiscata cu poseta in mana! “Sunt eu mama” i-am soptit la ureche si a lesinat!

Lumea a inceput sa vorbeasca. Ei spun ca familia mea e protejata de spiritul fiului ce s-a nascut mort. Vorbesc despre mine. Dar sunt numai barfe si susoteli.

Am 20 de ani si vreau sa fiu cineva. Vreau sa ma recunoasca lumea si sa ma mandresc cu cine sunt!

VA URMA…

4 Responses to “Invizibil”

  1. dee_dee said

    POate te-ai simtit invizibil pana acum, dar te vad decis de a te afirma, daca iti doresti cu adevarat, vei reusi! Succes!

  2. Anonymous said

    intrebarea e daca a scris despre el sau doar asa o poveste? as miza mai mult pe o simpla poveste…

  3. dee_dee said

    Ramane sa ne spuna el daca e doar o poveste sau are radacini in realitate

  4. Domnul Bolog said

    Am scris articolul in ziua in care m-am simtit invizibil, DAR viata mea am cautat intotdeauna sa fie populata de cat mai multi oameni…am avut multi prieteni si si mai multe certuri si batai…DECI articolul e o poveste
    Acum ca o fata poate sa vada mai departe de intentia mea si anonimul(ma gandesc ca e baiat) a gandit in favoarea mea e partea a doua…
    Ma tot surptinzi dee_dee

Leave a Reply

 
