Nu uita sa ma bagi la blogroll…

” A complimenta ” la femei…

Posted by Domnul Bolog on 19/12/2008

Misogin? Sunt… putin… :P!
Intamplarea a avut loc vara asta, pe Motoare. Pana atunci credeam ca femeile fac complimente sincere (nu tot timpul)! In acea zi am avut o revelatie, in mintea lor nu exista acest concept: complimentatul!
Revenind la poveste, jucam mima, eu cu un tip in echipa, impotriva a doua fete. Intr-un moment in care creierul meu era pus pe STOP si inspiratia nu mai venea le-am dat fara sa vrem cel mai usor cuvant de mimat posibil: “a complimenta”
Tipele nu erau proaste si reusisera sa mimeze cuvinte ca “abis” sau “meduza” fara sa sparga cuvintele in parti, dar ceva cu era in regula, tipa care era la rand, mima cum trebuie, iar dupa 5 secunde auzim de la coechipiera ei:
– Stiu!
La care tipul imi zice:
– Ce-ti veni sa-i dai un cuvant asa usor?
Shtoarfa!
Trec 10 secunde in care creierul incearca sa proceseze cuvantul pe care tocmai l-am auzit si dupa inca alte 20 de secunde ca sa revad scena mimarii si sa-mi dau seama ce a facut-o pe tipa sa zica acel cuvant… NIMIC! Imi zic in minte “o fi ea desteapta, dar n-are cum sa ghiceasca din prima”
Pitzipoanca!
Ceva nu e in regula! Ma uit la tipa care mimeaza si nu-mi dau seama de unde vin corelarile tipei care trebuie sa ghiceasca, e a doua oara cand mentioneaza ceva fara nici o legatura cu cuvantul dat. Il intreb pe tip:
– Fra, tu intelegi ce se intampla?
– Nu ma prind! Tipa mimeaza bine!
Dupa alte 3 minute de blank tipul zice:
– Hai ca va ajut eu!
Si se pune pe mimat, si inca foarte bine!
Curva!
– Ma ce p…?
Mai incearca tipul o data si in sfarsit zice tipa ceva care macar sa aiba legatura cu actul!
– A pupa in cur!
In sfarsit niste rezultate! Bagam semnul de sinonim (oarecum, aproximativ ) si asteptam!
– A lingusi!
Ceva nu e in regula! Zic: “Inca un mic ajutor:”
– Mimeaza prima parte!
Tipa ghiceste repede prima parte ca fiind “comp”
Si acum astept… si astept!
– Nu stiu!
– A trecut juma de ora, te dai batuta? Hai ca nu-i greu, incepe cu comp si e sinonim aproximativ cu a pupa in cur si a lingusi! Ce e?
– Nu stiu!
– Inca 2 minute si castigam jocul!

Minutele au trecut fara nici un alt cuvant de la tipa.
– Ce cuvant era?
A complimenta! N-ai mai auzit de asa ceva?
– Aaaaa… a complimenta si tace.

“Oamenii recunosc cuvintele pe care le folosesc mai des si actunile pe care le fac sau macar stiu de ele”… ma intreb oare o femeie face vreodata vre-un compliment sincer?”

7 Responses to “” A complimenta ” la femei…”

  1. Alexa said

    :))) foarte tare intamplarea cu mima..
    inteleg ce ai vrut sa spui.. nu conta daca imi venise sau nu, de obicei nu reactionez in niciun fel.. in schimb, ai nimerit la faptul ca sunt draguta cu cei din jur de obicei, si am avut o perioada in care nu mi se intorceau deloc gesturile si cateva probleme cu prietenii.. da, a fost o rabufnire.. si mi-a trecut, nu chiar de tot, dar merge😀

  2. dee_dee said

    Dar plictisiti trebuie sa fi fost sa jucati mima!

  3. Domnul Bolog said

    nu chiar…a fost la moda jocul asta….si mafia pentru cunoscatori….stateam toata ziua in parc sau pe motoare si jucam pana oboseam

  4. Screeach said

    pff, nu compentez partea care m-a facut sa rad. Oricum, nu cred ca nu-s femei sa-ti faca complimente sincere, ai jucat tu atunci cu fiinta nepotrivita… Exceptia confirma regula, as preferea sa-mi iau complimentele ca atare, decat sa le despart, sa le clasific si sa ma indoiesc de ele…
    Si mafia, daca il joci cu oameni ok … e cel mai tare joc!

  5. ingrid said

    mmmm…u kiar ai o problema cu femeile…🙂

  6. Domnul Bolog said

    nu nu am nimic cu fetele…dar am spus…rar am avut parte sa intalnesc fete macar cu sclipiri sau momente de inteligenta…

  7. CIneva said

    e total aberant ce ai scris aici=))

Leave a Reply

 
