Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Cum sa scapi de o tipa

Posted by Domnul Bolog on 27/12/2008

Articolul a fost mutat aici!

7 Responses to “Cum sa scapi de o tipa”

  1. jalnique said

    nu stiu cum sunt eu, dar tu clar esti lipsit si de talent si de umor. esti penibil si jalnic, si imi pare rau pentru fanele tale de maxim 15 ani.
    p.s. sunt fata;)

  2. Domnul Bolog said

    minunat…in sfarsit cineva care sa ma critice…ma asteptam la un comentariu constructiv…oricum sunt fericit ca am creat si impresia asta

    imi cer scuze daca esti ofensata de articolul meu…nu trebuia…asta desigur daca nu cumva prietenului tau nu i sa facut lehamite de tine si toanele tale( e doar o presupunere, nu caut sa te jignesc) si iti este frica cumva sa nu ma citeasca si sa-i vina idei…

    mai astept comentarii de la tine

  3. jalnique said

    valeu, tu chiar ai 20 ani??

  4. Domnul Bolog said

    normal…ce?…nu-mi spune…imi dadeai mai putin?…sunt flatat

  5. Schwarzer Wolf said

    Interesanta abordare. Heh.Parerea mea e ca trebuie sa o spuna in fata, sincer si gata. Daca nu mai vrea,asta e. Doar ca ar trebui sa aiba si un motiv intemeiat, nu ca ‘stii, am gasit alta in club aseara. Dupa o relatie de 1 an nu te mai iubesc’.
    Nu mi s-a intamplat mie faza[din fericire], dar am auzit de ea si e urata de tot. Os fi eu mai demodata dar totusi…Fara ascunzisuri e mai bine.

  6. Ame Libre said

    esti prea misogin.de ce nu te pui in pielea fetei inainte?

  7. […] metode cat mai originale de a te desparti de partener in colectia de scrieri Cum sa scapi de o tipa 1, 2 si […]

Leave a Reply

 
