Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Sunt un bosorog!

Posted by Domnul Bolog on 04/01/2009

Articolul a fost mutat aici!

12 Responses to “Sunt un bosorog!”

  1. anonima said

    ce? tot cu aia esti?…chiar te-ai schimbat!

  2. Anonymous said

    frate, amice…iti ratezi tineretea…

  3. G. said

    Nu esti un bosorog daca gandesti asa.Parerea mea este ca ai ajuns la un nivel de maturitate la care multi vor sa ajunga dar inca nu li s a uscat cerneala de pe buletin si nu stiu cum este sa tii la cineva.
    Felicitari pentru gandirea ta!

  4. Nabbú said

    Mă amuză “scriitura” ta, chiar dacă nu-s de-acord cu ea. 2 ani ţi s-o fi părând ţie mult acum, dar comparativ cu restul vieţii… Eu nu m-aş gândi la căsătorie decât de la 5 ani încolo. Doar aşa, ca să nu ajung şi eu mai târziu pe lista de divorţaţi şi cu copii împărţiţi între părinţi. Aşa că încă mai ai timp să revii pe “calea cea bună”.🙂

  5. Screeach said

    vreau un comentariu de la ea;) …
    si uneori esti (putin) complexat doar pentru ideea ca unele lucruri inca le ai mai face dar e bine sa nu …

  6. Diana said

    Ma regasec in ceea ce ai scris iar acum sunt tot cu “ala” de 8 ani… ei bine, de as putea sa intorc “ceasul” nu as mai face asa, as asculta sfatul anonimului din al 2-lea comentariu… tu faci ce simti, nimeni nu invata din experientele altora🙂

  7. IlluzoricDream said

    nu esti bosorog.eu ii zic responsabilitate.la fel cum pt tine a face oamenii sa se simta de cacao se numeste sinceritate. good for you, daca stii ce vrei cu adevarat!

  8. EA said

    Atunci cand esti implicat intr-o relatie de ceva vreme precum zice micul meu bosorog, ai momente in care ai vrea sa faci niste lucruri pe care nu poti sa le faci doar pentru ca esti implicat in acel cerc care pentru tine e perfect si pe care il numesti relatie serioasa si pe care ambii parteneri il iau in serios…cand ai impulsul de a face ceva “gresit” tot timpu iti spui mi-as fi dorit sa-l fi facut inainte, e perfect tot ce am realizat si am obtinut pana acum ca sa-i dau cu piciorul pentru fiecare capriciu care imi trece prin minte. Avand in vedere ca suntem in asta impreuna te inteleg perfect si nu numai, cat despre tipa cu care ai conversat as tine mortis sa-i dau un sfat: nu cunosti acest cuplu, nici macar pe tipa nu o sti, atata timp cat pe ea nu o intereseaza viata ta te rog fa acelasi lucru si lasa-i pe ei sa viseze in continuare sau sa-si piarda tineretea cum vor ei si gaseste-ti pe altcineva cu care sa ti-o pui.

  9. Mell.m. said

    ca intotdeauna postarile tale mi se par geniale!se pare ca arhiva de mess e si ea buna la ceva…mult timp alturi de EA iti doresc…pentru ca sunteti chiar minunati impreuna!A…si la multi ani domnule Bolog!

  10. marverde said

    bosorogule, imi place cum ai vorbit cu “femeia matura” de 23 de ani😀 bravo

  11. Roxana said

    Ah, been there, done that. Ştii că e dovedit ştiinţific că dragostea durează trei ani. Tu ai doar doi ani de relaţie, dacă înţelegi ce vreau să spun. Adică, eu cred că deocamdată gândeşti aşa pentru că eşti încă în fază aia de îndragosteală (nu ştiu dacă am folosit cel mai potrivit cuvânt, dar nu-mi vine în minte altul mai bun) şi n-au intervenit încă rutina, monotonia şi plictiseala (sună a clişeu, dar chiar e adevărul).

    La un moment dat, o să ajungi frustrat de relaţia pe care o ai, o să îţi doreşti… altceva! . Aşa că nu înţeleg de ce ar vrea cineva să se căsătorească (mă rog, asta e o dilema a mea, trecem peste)…
    Până la 20 de ani nu cred că ai reuşit să ai atât de multe relaţii, sau cel puţin, relaţii serioase, încât să fii convins că ea e chiar EA. De unde ştii că nu ţi-ar fi mai bine cu altcineva într-o relaţie serioasă ? Exact. Nu ştii. Acum nici nu vrei să ştii, ţi se pare totul frumos. Ai senzaţia că nu ai avea cum să fi mai fericit cu altcineva, daaar peste ceva timp, o să începi să ai îndoieli, să te întrebi cum ar fi dacă… Ştiu că e cu două tăişuri treaba, că dacă ar fi să vrei să încerci să ai o relaţie cu altcineva o să te gândeşti “băăăi, dar totuşi, dacă dau cu piciorul la ceva mai bun?”, plus că te gândeşti la suferinţa pe care i-ai provocă-o celuilalt. Mustrări de conştiinţă şi tot tacâmul. Aşa că probabil, dacă o să ai ocazia, o să te abţii… De la ceva ce ar putea să fie şi mai frumos… o să te păcăleşti singur că ţi-e mai bine aşa, că nu ai cum să găseşti pe altcineva mai bun, mai interesant, sau nu neapărat… Pur şi simplu pe cineva cu care să te potriveşti mai bine. ceea ce o să determine o şi mai mare frustrare !
    Ar mai fi multe de adăugat, dar mi-e prea somn…

  12. shorty said

    Conteaza sa fii tu fericit!
    Si eu aveam prietene care imi ziceau ca “am pierdut 7 ani langa prietenul meu”. Acum nu mai suntem prietene.
    Persoana potrivita o gasesti foarte greu si cand dai de ea… nu mai conteaza anii, banii sau alte lucruri neinteresante.

Leave a Reply

 
