Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Sfarsitul lumii

Posted by Domnul Bolog on 05/01/2009

Am vazut ieri filmul “The Day the Earth Stood Still” si am realizat ca finalul la film e o porcarie .

Sfarsitul sau…(spoiler, adica: daca n-ati vazut filmul…nu cititi)…decizia extraterstrului “Neo” de a opri norul de nano-insecte ce mancau civilizatia umana printr-un PEM global (puls electromagnetic global) e destul de…sa nu zic foarte proasta! Imediat dupa sfarsitul PEM-ului tot ce ar fi fost activat de curent electric ar fi mort: penitenciare, ATM-uri, trezorerii, bursa mondiala, aparatele de sustinere a vietii din spitale, inimile artificiale telefoanele mobile…si lista poate continua….practic am fi revenit in epoca de piatra: In astfel de situatie nu cred ca toti baietii cu rangi si pistoale, toti violatorii si ucigasii s-ar fi gandit la un inceput nou pentru rasa umana…parerea mea!

6 Responses to “Sfarsitul lumii”

  1. Lyleeshor said

    Desi nu am vazut filmul, si asta pt ac nu prea ma pasioneaza filmele, povestea, din cate ai scris, pare a nu fi altceva decat o porcarie de SF….

  2. Anonymous said

    pentru cate view-uri ai duduitza…ca asteptam la un raspuns mai complex…e o porcarie de remake, o porcarie de film…o porcarie de final, dar nu o porcarie de SF….La fel as putea spune si eu o porcarie de carte (cu coperta lucioasa) sau inca o carte ca pseudo-autorul ala Paolo Coelho..

  3. Domnul Bolog said

    Draga anonimule…sunt in totalitate de acord cu tine dar daca eu nu ma iau de oameni nici tu nu ai voie…mai ales pe profilu meu..nici eu nu suport asa zisele carti contemporane si nici autorii ce scriu telenovele de mana a doua si carti comerciale…dar imi pastrez opiniile pentru mine…fiecare are gusturile proprii…si nu sunt eu sau tu sa incepem sa judecam oamenii

  4. Selena said

    telefoanele mobile nu functioneaza cu curent electric:)

  5. Domnul Bolog said

    tot ce are circuit electric…e prajit…:P

  6. Biannca said

    dap..am vazut filmul..(defapt pot spune ca l-am vazut cam pe jumatate dovada la cat de interesant mi s-a parut) si sunt de acord cu ce ai scris mai sus..totusi c’mon dupa titlu mi se parea interesant…asa ca am cautat trailerul..am vazut trailerul am cautat si filmul.am vazut filmul…mai bine nu-l vedeam…adica nu-l cataloghez ca fiind foarte prost dar nici prea reusit nu e..inafara faptului ca este o buna reclama si un bun indemn pentru “protejarea Pamantului”..cred ca asta e si tema principala..ma asteptam totusi la un final ceva mai spectaculos adica un “bum!” ceva..asa imi pare la fel de pueril ca o compunere a unui elev din scoala generala..drept tema pentru acasa…pe care ar fi numit-o simplu si expresiv “extraterestrii” dar “the day the earth stood still” suna mai pompos;)

Leave a Reply

 
