Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Inainte de vreme senilitatea e o scuza buna…

Posted by Domnul Bolog on 06/01/2009

Articolul a fost mutat aici!

4 Responses to “Inainte de vreme senilitatea e o scuza buna…”

  1. IlluzoricDream said

    uauuu! ai reusit in cateva paragrafe sa-mi schimbi parerea despre batranete! good for you! ar trebui sa respectam toti ce-ai zis tu, sa fim siguri ca ne bucuram de o batranete agreabiola!

    p.s.:mi-a placut foarte aia cu “n-a murit nimeni, am eu gaze” :)))

  2. Sk!ner said

    Domnule Bolog iti impartasesc parerea, chiar astazi dimineata ma gandeam la aceleasi aspecte. Abia astept sa “vaslesc” fara nici un stres si sa joc sudoku in fiecare zi fara grija proiectelor de luna asta sau.. a celor intarziate, de luna trecuta. Azi fac 23, pana la 50 am timp sa NU ma gandesc la ce voi face dupa.

  3. Excepţiul said

    cred ca e cel mai bun articol citit despre batranete..
    Daca ar vedea toti asa batranetea..

  4. […] Am propus un ghid de ocupatii pentru batranete pentru atunci cand, noi, generatia tanara, vom ajunge cu un picior in […]

Leave a Reply

 
