Nu uita sa ma bagi la blogroll…

De moda veche…

Posted by Domnul Bolog on 16/01/2009

V-am plictisit destul cu batranetea mea…daca o s-o prind…voi putea spune ca am trait o viata sanatoasa si moderata (acum nu se prea vede viata aia)

De ceva vreme parca am fost orb la lumea inconjuratoare, la tineretul din zilele noastre si la ce mai e in trend; m-am izolat in grupul meu de prieteni si am indepartat tot ce imi era strain…am iesit mai rar prin cluburi, am ars-o mai mult prin cafenele cu fitze de mamaia, m-am intors acasa cu taxiu! Viata frate, ca asa e romanu consuma banii pe care nu-i are sau daca ii are sunt nemunciti.

Azi am fost in fire… si am stat 7-8 ore … nimic nou pe acolo… numai in incaperea in care stateam media de varsta era 15 ani, toti cu bere, toti facand zgomot, toti fumand mai mult decat ar fost nevoie.

In aceste 7 ore minunate am observat niste lucruri/comportamente/tiplogii de persoane, pe care daca la inceput le acceptam acum imi provocau scarba/repulsie/dezgust.

“Pe vremea mea”….era la fel…diferenta este ca eu m-am maturizat, gusturile mi sa-au rafinat, capacitatea de a accepta diferentele mi s-a ingustat.

1. Mi se pare de-a dreptul dezgustatoare si enervanta o fata ce urla in gura mare ca isi baga si isi scoate, care duhneste de la o posta a scrumiera imbibata in bere ranceda si ieftina. Inainte ii ziceam “exagerare a conceptului de libertate a unei fete ce traieste intr-o lume in care fata trebuie sa fie fata si sa se comporte ca atare”….ceva normal….acum mi se pare inconstienta, prostie si lipsa de demnitate!

2. Persoanele incapabile sa treaca de adolescenta…incapabile sa realizeze ca n-o sa fie pe veci un shpunkerash sau rapadagist… ce traieste din cheta si din berea de la masa vecina: nu zic ca de la o varsta fixa trebuie sa iti asumi rolul de om matur cu responsabilitati care trebuie sa intretina o familie… zic doar de schimbarea aia neastepta pe care o vezi la un amic dupa ce nu ai mai vorbit cu el 2-3 ani! Nu pot sa respect sau sa admir o persoana care se comporta conform varstei sale.

Lista va continua si in alte articole…eu ma opresc aici… caci am observat ca nu ma prea cititi daca articolele sunt prea lungi😛 !

8 Responses to “De moda veche…”

  1. G. said

    Asta se numeste lene:))
    Ma rog,ideea este foarte adevarata.Nu suntem noi de moda veche,doar ca unii sunt mai maturi decat altii si ei sunt constienti si se comporta ca atare,chiar daca vor fi criticati de ceilalti pentru ca isi rateaza tineretea.

  2. Selena said

    Bine punctat.Unii chiar nu reusesc sa depaseasca o anume perioada a vietii..

  3. katie said

    Mie mi se pare ca si muzica din Fire s-a ciudatit.🙂 Am fost intr-o sambata seara, cumva in prime-time ai putea zice, si erau numai lalaieli.

  4. andee said

    Si nu ti se pare ca te caracterizeaza punctul 2? :))

  5. Domnul Bolog said

    ne cunoastem?….nu prea…eram candva la punctul 2 dar mi-am tras prietena si nu ma mai lasa…acum sincer vorbind…nu ma prea simt…a trecut vremea teribilismului la mine…am fost mereu precoce la etapele maturizarii…astept deja batrnetea cu senilitatea ei cu tot ca sa imi pot permite din nou comportament de genul cazului 2…

  6. Excepţiul said

    daca lumea nu te comenteaza nu inseamna ca nu te si citeste.

    Ai ceva de spus, asta insemnand ca esti citit indiferent de lungimea articolului.

  7. Schwarzer Wolf said

    Foarte interesant articol. Asa e.🙂
    Ma rog, e cam greu ca eu la cei 16 ani ai mei[17 peste cateva zile] sa nu fiu pusa la un loc cu multimea de ‘tineri emancipati si cool si trendy’. Dar incerc sa ma mentin la suprafata. De multe ori imi imaginam cum ar fi fost sa ma nasc in alt secol. Sigur mi-ar fi fost mai bine.🙂
    Felicitari pentru blog.

  8. Eternal Sunshine of the Spotless Mind said

    Aici ai mare dreptate. Bine spus;)

Leave a Reply

 
