Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Cat de Mircea Badea esti?

Posted by Domnul Bolog on 20/01/2009

Stiu… chestionaru’ e vechi si pentru multi Mircea e un subiect rasuflat, dar… atata timp cat el o sa existe vor exista cele doua tabere pro si contra Badea.

Fie ca nu il suportati fie ca sunteti fanatici Mircea Badea adevarata voastra natura va iesi la suprafata la finalul chestionarului….

http://invita.ro/quizzes/Cat-de-Mircea-Badea-esti/

Eu am avut 8/13 puncte si pentru punctajul asta am primit: “Destul de aproape sa fii noul Mircea Badea dar in continuare departe. Probabil ca intr-un meci direct ai putea sa il bati si pe Doroftei. E bine ca poti sa faci asta … ai cu ce sa te lauzi colegilor de generala! ”

Sincer… sunt mandru de rezultat… tu?

5 Responses to “Cat de Mircea Badea esti?”

  1. Selena said

    8/13 too.
    Mircea Badea e un personaj interesant,ador emisiunile lui.Dar anul acesta nu am vazut nicio emisiune…a intrat in concediu sau nu mai e in reluare de la 7:00?

  2. Domnul Bolog said

    habarnam…eu ma uit seara la el la 23…parca era pe la 10 dim in reluare…

  3. Diana said

    Parca m-am plictisit de aceleasi glume ale lui…

  4. Denice said

    Sunt cu un punct mai Mircea Badea ca tine.😀

  5. Gabi said

    Mircea Badea e super,fiecare intelege prin super altceva:D in fine

    Off tp: Mie mi-au iesit 7/13😀

Leave a Reply

 
