Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Misogin…ca de obicei!

Posted by Domnul Bolog on 21/01/2009

Articolul a fost mutat aici!

16 Responses to “Misogin…ca de obicei!”

  1. Anonymous said

    Domnule Bolog, nu stiu ce fete ai cunoscut tu de le bagi pe toate intr-o oala. Ideea cu pozitia inferioara mi s-a parut naiva. Cred ca pierzi din vedere faptul ca inferioritatea sau superioritatea unei pozitii (sociale, financiare, politice etc.) e o chestiune relativa, care depinde in mare masura de sistemul de valori al fiecaruia. Si poate pentru o fata/femeie pur si simplu conteaza altceva. Ar trebui sa te gandesti un pic la motivele pentru care au ajuns in istorie diversi barbati (daca adancesti un pic problema vei afla ca multi erau de-a dreptul dusi cu pluta). In plus, de multe ori nu merita sa incerci sa demonstrezi, ca fata, ca de fapt nu esti proasta. Daca esti , asta e. Dar daca nu esti, cine are ochi sa vada va vedea. Demonstratiile despre care vorbesti tu cred ca se preteaza la copii de 12 ani.
    Dar in afara de asta imi place cum ai scris articolul (in ciuda infatuarii tale adolescentine, si nu zic asta ca sa te critic).

  2. Domnul Bolog said

    pai incerc de la o varsta frageda sa le fac sa constientizeze situatia si cum sta treaba…pentru ca generatiile urmatoare…si de ce nu generatia mea sa aiba parte de femei care spun si nu tac…ca proastele:P

  3. Anonymous said

    dar ce parere ai de femeile care fac (fara prea multe cuvinte :P)?

  4. Domnul Bolog said

    cele care fac…nus proaste…isi cunosc interesele…acum depide de ce “fac”….ca mai e si faza cu “faci mult intens si fara sens” sau “faci mult prost si fara rost”

    dar daca “fac” bine…bravo lor… nu ar trebui sa se simta la articolu meu

  5. Anonymous said

    Tocmai datorita acestor femei proaste barbatii isi permit sa spuna lucruri de genul..E adevarat, sunt multe femei proaste care tac si nu-si exprima parerile (poate nu au asa ceva). Daca asa a fost educata si asa a vazut in familia ei ca se procedeaza, asa va fi si ea pe viitor.E nevoie de inteligenta nativa pentru a te autoeduca.Si pana atunci..femeile inteligente nu se vor simtii jignite ci le vor da dreptate barbatilor cu idei misogine…In toata povestea asta e un dram de adevar. Si, inca ceva: Femeile muncitoare si istete, cu perseverenta si o gandire limpede nu sunt la indemana oricui.Sunt de greu de gasit, si, pe langa asta, sunt si pe cale de diparitie.Am fii niste lideri buni daca am invata sa nu ne mai razbunam pe barbatii misogini, daca am accepta aceasta situatie umilitoare, daaar sa incercam sa FACEM TOTUSI CEVA IN LEGTURA CU EA!

  6. G. said

    Unele dintre femei chiar sunt proaste.Doar ca unele au ceva in cap.Si de obicei multi tipi prefera fetele proaste tocmai pentru ca pot sa faca ce vor cu ele,sunt prea fraiere ca sa isi exprime punctul de vedere si de a nu se mai lasa folosite.
    Am intalnit situatii in care o tipa cu ceva cap era privita foarte rau de cativa baieti tocmai pentru ca era inteligenta si nu se lasa fraierita.

  7. Eternal Sunshine of the Spotless Mind said

    E un subiect destul de delicat. Sunt multe de zis. Si nu cred ca dezbaterea lui va avea vreo finalitate constructiva sau in stransa legatura cu realiatea. In primul rand, nu scriu pentru ca m-am simtit jignita de faptul ca ai bagat toate femeile in aceeasi oala si le-ai etichetat pe toate proaste. Dar ca om, cred ca ai niste idei destul de trase de par si daca tot am ocazia sa-mi spun parerea, de ce nu? Chiar atat de bine stii istorie incat sa te hazardezi sa spui ca de-a lungul istoriei femeile nu au dat dovada decat de prostie? Da, sunt multe fete care par sa aiba tarate in loc de creier si asta in mare parte pentru ca au realizat ca au ceva ce trece foarte bine la barbati, si anume trupul lor. Cand isi baga decolteul si fundul la inaintare pot sa obtina foarte multe lucruri fara mult efort. Si barbatilor le convine asta, bine multi, oricum. Multi nu vor femei inteligente in jur. N-au nevoie de femei educate si rafinate. Ei au nevoie de trupuri de care sa se foloseasca si pe care sa le poarte ca trofee si de sclave in casa, bucatarie si pat. Nu stiu daca tu cunosti principiul cerere-oferta. Atata vreme cat vor exista barbati cu astfel de dorinte, atata vreme vor exista fete sa le satisfaca. De multe ori ma minunez si ma intreb cum pot sa existe asemenea specimene (la fete ma refer aici). Sunt multe motive pentru care multe fete/femei sunt cum sunt in ziua de azi. Iar prostia e doar unul dintre lucrurile ce le caracterizeaza. Eu, personal, cred ca educatia (sau mai bine zis lipsa de educatie) are un rol covarsitor in asta. Mai ales din anii ’80 incoace. Generatia mea cred ca e inca acceptabila (’88), insa generatiile de dupa noi au luat-o tot mai razna. Insa, am intalnit si suficienti masculi care par sa sufere de aceeasi prostie. Si prostia ca prostia, dar mai e vulgariatea si violenta, ipocrizia, minciuna si lipsa celor 7 ani de acasa. Asa am avut si eu un post in care scriam ca ca barbatii sunt porci, mincinosi si prosti (acum stiu ca a fost infantil din partea mea sa fac asta). Eram foarte nemultumita ca ca am intalnit foarte putini baieti cu care sa pot duce discutie cat de cat. Majoriatea nu aveau nimic interesant de zis. Si nici nu erau interesati sa asculte ceva inteligent, erau interesanti de un singur lucru: de sex. Apoi eram frustrata de lasitatea de care au dat dovada fostii mei prieteni care nu erau suficient de barbati incat sa spuna adevarul ci se fofileau in spatele unor clisee. Si mi s-a intamplat de mai multe ori sa fiu parasita pentru ca i se parea ca sunt prea complicata, ca analizez prea mult. Si nici macar nu sunt de nu stiu ce inteligenta. Sunt o fiinta normala, mediocra. Vrei sa-ti spun de faptul ca sora mea are 28 de ani, este lector la o universitate, este draguta si ingrijita si totusi pana acum nu a reusit sa aiba o relatie cum trebuie si se tot intreaba de ce n-o vrea nimeni? Iti spun eu de ce. Pentru ca e prea inteligenta, muncitoare si independenta. Nimeni nu vrea concurenta, e drept, si la femei e cazul, dar sunt putini barbati suficient de evoluati incat sa faca fata unei femei puternice. Crezi ca fetele nu si-ar dori sa aiba alfel de relatii cu baietii? De cate ori n-as fi vrut doar sa pot discuta despre tot felul cu un baiat si in schimb m-am ales cu o discutie searbada si plictisitoare. Asa as putea si eu sa fiu misandra si sa dau n exemple pentru care barbatilor le-ar putea fi atribuite epitete nu tocmai magulitoare. Dar, stii, sexismul nu ajuta. Eu cred ca oamenii sunt oameni, indiferent de sex, si printre oameni se gasesc destule uscaturi (fiinte umane care din anumite motive nu reusesc sa evolueze, nu cauta asta, nu-si constientizeaza existenta si nu ajung sa-si atinga potentialul). Iar, desi de multe ori sunt suparata pe natia masculina pentru insensibilitatea de care da dovada, sunt constienta ca sunt destui de treaba si inteligenti si care in general merita efortul sa incerci sa-i intelegi. Spui ca esti misogin si pari sa fii foarte mandru de asta. Articolul tau imi pare mai mult naiv decat suparator. Nu nu pari sa intelegi un lucru esential, si anume ca prostia nu tine de femei, ci de oameni in general. Nu ai suficiente date incat sa-ti permiti sa faci afirmatii de genul.

  8. Eternal Sunshine of the Spotless Mind said

    La o citire mai atenta vad ca ai scris ca sunt cazuri rare, dar nu deloc, cum am inteles eu. Imi cer scuze.
    Inteleg de ce ceea ce vezi tu in jur ar putea fi un motiv de frustrare, dar tu poti face ceva in sensul asta. Sa nu accepti decat fete mai evoluate in jurul tau. Si de asemenea si tu ai putea face ceva. Ai putea sa mai tragi din cand in cand cate o fata de manecuta si sa ii spui diplomat, “mai, nu-mi place ca nu-ti folosesti capul, uite ai avea potential, trebuie doar sa am ambitie si sa vrei sa evoluezi.” Sau oricum, ceva mai pe intelesul ei, dar cu acelasi mesaj. Nu toate, dar cateva poate vor intelege ceva din asta si va fi un pas catre schimbare. Dar daca zici “fah, esti proasta de dai in gropi!”, n-o sa castigi nimic. Vorba politicoasa mult aduce.

  9. de3de3 said

    imi fu lene sa citesc comentariile lui “eternal sunshine” bla bla.
    dupa parerea mea exista o regula de bun simt(ce-i drept stabilita de mine): articolul la care lasi comentariu trebuie sa fie mai mare decat comentariul.
    poate exagerez eu.

    Ce am observat eu traind printre specimene(=fete), eu fiind fata, si deci traiesc la propriu printe ele.
    Singurul lor scop in viata e sa se futa.
    Exista mai multe cazuri:

    -unele vor cu toata lumea
    -altele il asteapta pe fat-frumos
    -altele intre ele(lesbienele)
    -altele cu seful

    Asta e singurul scop al femieii.
    Nu ma contraziceti ca nu va sade bine sa faceti pe mironositele!

    Sincer, eu cred ca m-am nascut intr-un corp gresit. Daca as fi fost baiet, acum as fi fost considerat misogin. In situatia de fata , maine o sa imi fie frica sa ies din bloc.

    Atentie! Am un moment de sinceritate si luciditate, la mine dureaza uneori mai mult, dar pana la urma toate suntem la fel.(sa nu ziceti ca ma scuz)

  10. ma mai cheama si maria. said

    Comentariul meu constructiv este: da, sunt de acord cu tine.

  11. cameleon said

    Pot spune ca cu unele chestii ai dreptate, dar la unele pur si simple aiurezi.E adevarat ca multe femei nu s-au putut afirma datorita societatii iar afirmarea,care desi nu s-a realizat in totalitate le-a costat chiar viatat.Dar sunt multe femei care s-au remarcat de-alungul istoriei prin carti,miscari revolutionare si chiar politica;tu ar trebui sa te informezi mai mult inainte de a scrie.Si apropo,daca asta e experienta ta cu femeile, chiar crezi ca ii poti face fata uneia care isi impune parerea ? Sincer,ma indoiesc.

  12. cameleon said

    Ai dreptate cand spui majoritate ,dar nu tot. Intre pitzipoanca din bamboo si femeia inteligenta nu exista o trecere fiindca sunt 2 persoane diferite ( deci nu exista o trecere,ambele lucruri nu definesc aceeasi persoana,ci 2) .Dar exact cum spui tu de adeptele Paris Hilton, avem adeptii 50Cent sau eu mai stiu ce alt cocalar “faimos” ,care dau dovada de prostie in egala masura.In concluzie,nu sunt nici anti-femei nici anti-barbati ci doar anti-prostie (de care poate da dovada reprezentantul oricarui sex).

  13. […] poate ca sunt neatente si neinteresate… (continuare in articolul Misogin…)! Sau poate sunt chiar proaste…nu conteaza atat de mult… ce este interesant, insa, e […]

  14. domnisoara mea said

    e o parere juvenila…ceva spacific varstei!Dar imi place articolul… scris intr-o naivitate placuta!

  15. lips like morphine said

    chiar daca sunt fata…sunt in mare parte de acord cu tine..cum a spus si de3de3 majoritatea pitipoancelor din ziua de azi vor sa se futa..chiar ar trebui sa evolueze…deoarece e grav ca nu ai cu cine purta o discutie normala in ziua de azi..:))

  16. Theflofidis said

    Cum dracu zic femeile ca ele sunt mai atente decat barbatii cand nu sunt atente nici la propriul scris? Dumnezeu cand a lasat lumea, a lasat fiecare vietuitoare si fiecare lucru cu scopul / rile sale. De ce trebuie sa distrugem asta?

Leave a Reply

 
