Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Despre barbati!

Posted by Domnul Bolog on 29/01/2009

Articolul a fost mutat aici!

15 Responses to “Despre barbati!”

  1. Anonymous said

    Frateee! Esti criminal! As spune ca esti echivalentul masculin al feministelor… Mi-e mila de tine ca nu poti vedea decat proaste in jurul tau. Si tipe care vor bani si muschi… Eu stau intr-un mediu populat in proportie de 95% de fete… Si sunt chiar putine cele care se potrivesc prototipului descris de tine. Nu sunt cele mai elevate domnisoare din lume, dar nici asa cum spui tu…

  2. Anonymous said

    wowww omule esti bolnav, dar la partea cu umoru’ ai nimerit-o . Unele femei sunt incapabile sa guste o gluma buna sau un “compliment”!

  3. Anonymous said

    mortii matii de complexat…ce daca ascult manele plus ai pula ca sa futi…ce cacat vorbesti despre stil…esti homosexual…cine esti ma? Daca te prind pe strada te rup!
    Emoistu pizdii…esti mai rau decat femeile…stil si inteligenta…gagicile vor pula, muie si bani!

  4. Domnul Bolog said

    Si uite primul exemplar…e de calitate superioara…

    Amice nu vrei sa incep sa injur…cand o sa termin cu tine o sa sughita tot neamu tau de manelari ratati si nespalati…sunt sigur ca esti mandria familiei tale asa ca nu cred ca ai vrea sa te intalnesti cu mine pe strada! Stai dracu in satra ta, daca nu vrei ca ma-ta sa manance coliva!

  5. Anonymous said

    Aflu cine esti si te termin!

  6. Etre said

    Stimabile Domnule Bolog,aprecierea mea pentru dvs. este,din punct de vedere grafic,teribil de asemanatoare cu o sinusoida.Afirmatiile facute,despre lipsa de stil a baietililor va asigura un binemeritat loc pe partea concava.

    Teribil de adevarat.Felicitari,ma uimiti prin obiectivitatea dumneavoastra.

    Ai de gand sa stergi si acest comentariu?

  7. Domnul Bolog said

    nu pentru ca este sincer…si nu aduce o ofensa asupra unei persoane pecare nici eu nici tu nu o cunosti…cum ar fi diana, fapt ce m-a deranjat foarte mult si m-am tinut cu greu sa nu comentez

    Domnului anonim…cel car tine mortis sa ma “termine” ii transmit sa stea la rand dupa ma-sa!

  8. Tanaku said

    wow…sa fie oare o revolta? nu stiu cum pana mea intra toti cocalarii pe blog-ul tau, ma! mie imi place articolul, keep it real! cum ar spune bunii nostrii prieteni…”regheton, TZA!” :))

  9. Vladonne said

    da, bolog, asa-s majoritatea tipilor, dar se poate sa nu fie ei de vina… ci femeile. adica… daca “piata” cere numai ambalaje lucioase, gen cristiano ronaldo si mutu si fitze de bamboo si comportament de popesti-leordeni, cum drq sa mai razbati prin simtul umorului si flori?

  10. mihaela de la facultate said

    eu pe bolog il cunosc de aproape juma de an si stiu ca pe langa faptul ca este un om mai mult decat normal nu jigneste pe nimeni gratuit. tot ce scrie pe blog si spune este din punctul lui de vedere… iar eu una sunt de acord cu el… eu fac parte din acea categorie de fete mai baietoase si care invata sa fie mai mult ca baietii decat ac domnisoarele… tin sa mentionez ca bolog cu fizicul lui de umeras mie imi place asa cum este si daca ar fi fost o posibilitate de agatare nu as fi spus nu din mai multe motive unul pt ca este o persoana extrem de inteligenta, doi pt ca are un simt dezvoltat al umorului si are un sarcasm dureros cand vrea, trei pt ac este foarte sociabil si pt ca el m-a ajutat sa nu mai am doua maini stangi… plus ca si mine este un bautor hai sa nu zicem nici inratit nici sociabil undeva la mijlocul acestora… bautura ne da o oarecare identitate pe care o consideram noi mai buna si un oarecare curaj,facandu-ne mai liberi… acestea fiind spuse bolog nu baga in seama rasa umana este inca o specie nedefinita pt mintea ta…

  11. Anonymous said

    @Vladonne. Se putea sa nu fie femeile de vina?? :)))
    Normal, doar “fomeia” e de vina si pana pentru faptul ca ti-ai rupt unghia mica de la degetul mic de la picior. Niste batuti in cap, asa ceva!

    @Bolog. Esti de treaba copile. Scrii fain. Adunci argumente viabile si cand critici unele femei si unii barbati. E bine ca nu generalizezi. Tine-o tot asa!;)

  12. Selena said

    Foarte bine spus.Cocalarii sunt o specie (sau o subspecie) cretinoida si inapoiata,care cred ca tot universul depinde de ei,singurul lor scop fiind sa PARA ca au banet,spre impresinonarea pirandelor credule…

  13. Biannca said

    uh:)) am ras mult si tare…

    articolul e bestial..chiar ma gandeam intr-o zi sa-mi scriu si eu opiniile in acest sens si ma bucur ca am gasit unul mai pe gustul meu..l-am citit cu mare placere..m-am delectat sa spun asa..imi place cum tratezi lucrurile si “grupurile sociale”..dar mi se pare si normal sa fie si persoane contra ..drept dovada domnul “anonim”care este atat de dur si e atat de tare in “cohones” incat se regaseste in proportie de 150% in descrierea ta..si cum ziceam..el este un dur un fel de rambo romanizat..de asta lasa comentarii anonime..si”ai sa vezi tu cand o sa te intalnesti cu el”..dumnezeule ! in fine..de ce zic toate aceste despre el..pur si simplu pentru ca m-a socat un comentariu de al lui (citez ” Emoistu pizdii…esti mai rau decat femeile…stil si inteligenta…gagicile vor pula, muie si bani!”) mai pafaristule..daca tu numai de “femei” de astea ai avut parte nu ne condamna pe noi..mai bine ia si deschide ochii sa vezi ca lumea asta nu se rezuma la un mercedes o gagica si o caseta cu guta !!..nu mai comentez ca poate vine cu “cutitasii de peste prut”pe la piatra neamt si o sa ma simt nevoita sa-mi fac un adapost anti-atomic:)):)))..oricum bafta in continuare;) tine-o tot asa..cat despre cele patru calitati ale barbatului in adevaratul sens al cuvantului..ma simt mandra ca am prieteni care intrunesc aceste calitati (luate impreuna si nu cate una)..:X

  14. […] 10 02 2009 Ca o continuare la articolul Despre Barbati si totodata ca un raspuns la un comentariu anonim de la articolul Ai prietena?!? voi vorbi despre […]

  15. […] unei domnisoare. O prima tentativa de a defini barbatul poate fi gasita in articolul ” Despre Barbati […]

Leave a Reply

 
