Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Auzite…

Posted by Domnul Bolog on 30/01/2009

Eram acum cateva zile intr-o cafenea si lucram la blog! Intr-un moment de pauza cu suc si tzigara aud in spatele meu:

-Buna ziua! Cu ce va pot servi?
-As dori un suc de fructe!
-De care doriti?
-Hmmm…pai de care aveti?
-Avem de portocale…
-….?!?…Atat?
-Da!
Atunci de ce aia masii m-ai mai intrebat de care vreau?

Acum poate sa para insipida coversatia…dar in acel moment eu m-am inecat cu fum si cum nu aveam mana pe tigara cand am dat sa tusesc+ sa rad…mi-am scapat tigara in paharul cu suc!

A doua fraza memorabila auzita a fost aseara…pe cand eram in fire..si purtam o converstie aprinsa cu o tanara domnisoara despre rahatu’ ala de film: Twilight
Cu sigurata ati ghichit ca eu eram cel ce zicea ca filmul este blockbuster doar pentru ca exista fenomenal de multe virgine in intreaga lume care sa baleasca dupa un actor atat de machiat incat nu i se mai vede fatza sa de spate!
-Vai cat de homosexuala poti sa fii A….Nu lesby, nu gay…ci homosexuala…cum poate sa iti placa de hidrocefalu ala?
-Da in realitate arata naspa dar in film l-au facut atat de…
-Atat de gay! Fardat, pensat, rujat, cu ochii bulbucati de cat sufera el sa nu o suga (de gat) pe saraca fata! Locuia intr-o casa in care toti erau gay…inclusiv ala care trebuia sa fie hormonelu'(cel cu muschii cei mai vizibili ) familiei!
-Ce?…si delfinii sunt niste rechini gay?
-Imaginea de dur si de “rechin” cred ca a uitat-o cand a facut filmu’…a ramas numai gay…adica…”misterios”, dur dar in acelasi timp sensibil!

Eu unu nu am mai auzit in viata mea expresia “si delfinii sunt rechini gay” asa ca acord acelei domnisoare premiul “Cel mai genial moment de spontaneitate”…pentru ca m-a surprins chiar si pe mine, care pentru cei ce ma cunosc sunt citez  “nascut spontan… altfel nu exista alta explicatie spontaneitatea ta!”

4 Responses to “Auzite…”

  1. Diana said

    :))

  2. Anonymous said

    rechinii sunt varianta macho a delfinilor, delfinii sunt inteligenti si prietenosi
    [2]

  3. giuly said

    rechini gay :))))

  4. Cârtiţoiu` said

    Poate vroia să zică invers, da’ s-o încurcat. :)))

Leave a Reply

 
