Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Cel mai bun prieten al unei fete 2

Posted by Domnul Bolog on 31/01/2009

Pe cand scriam primul articol cu aceasta tema (Cel mai bun prieten al uneai fete 1) eram sa zicem axat pe trecutul meu. Porcariile pe care le facusem in tinerete erau transpuse in texte generale adesea adresate domnisoarelor… acum e la moda sa fiu misogin… astfel acest nou capitol va fi adresat baietilor!

Privind din punctul de vedere al fetelor/femeior… majoritatea nu sunt constiente ca ele dau comenzi! Atarnachele este constient de existenta unui iz imperativ in cererea fetei, dar se multumeste cu ideea de recompensa: o va face pe “ea” fericita, ea va fi mai apropiata de el…etc.

Ba mai mult nici nu isi dau seama ce fac… adesea uita cand inter-relationeaza cu alti baieti/barbati ca persoana din fata lor: desi apartine aceluias gen, nu e fraierul care sta zilnic langa ea mereu gata sa-i satisfaca nevoile si placerile: “Dute dupa x”, “Da de ce nu te duci tu? Drept cine ma iei majordomul tau?”…si se uita lung la tine si nu inteleg de ce sunt refuzate!

Recent s-a intamplat ca o fata ce statea la aceeasi masa cu mine sa zica unui tip: “Adu un pachet de tigari!” si nici nu am clipit si omu s-a ridicat fara sa cracnesca fara sa clipeasa si a plecat, nu la bar, ci afara in frig si ploaie dupa pachetul “ei” de tigari! Cum a plecat omu’ i-am zis… era evident ca E. este mort dupa tine si e cel mai mare atarnache existent… dar ma surprinzi ce profitoare poti sa fii tu!”
” -Dar ce am facut?”
” -Soldat, tigari!”…”Da, sa traiti!” mimand in gluma faptele de mai devreme…am fo si eu atarnache… dar nu sclav…
– E prietenul meu cel mai bun+ era randul lui sa ia tigari!
-Puteai sa il trimiti si dupa capsuni si se ducea… fara sa puna intrebari!
– Nu e adevarat!
– Cand se intoarce si se aseaza trimite-l dupa un pai!

Puteti ghici cu totii ce s-a intamplat… saracu om s-a dus dupa pai, ca apoi tipa sa se joace cu el in fata lui si sa-l arunce in scrumiera dupa ce l-a mototolit plictisita! Multe fete nu sunt constiente ca dau comenzi… in mintea lor ele cred ca au un prieten; un prieten mereu dispus sa le asculte si sa le ajute.

Nu le critic pe ele caci, saracele, nu isi dau seama ce fac, avand in vedere ca “prietenul” lor nu le-a refuzat niciodata, nu sunt capabile sa conceapa viata altfel. Cele pe care nu le suport si le urasc sunt printesele fandosite care sunt constiente de ce fac, care il tin pe sclavete in lesa si in mod fatis il trimit in stanga si in dreapta dupa x si y ca sa le satisfaca “necesitatile urgente” fara de care ele ar fi “foarte necajite”!

Detasandu-ma complet de intreaga situatie si privind din exterior cum stau lucrurile ajung la concluzia ca atat barbatii cat si femeile suntem facuti din acelasi rahat…cu totii suntem profitori, cu totii manipulam, cu totii ne ardem. Este normal sa existe misogini, feministe, sclavi, porci, curve, afemeiati, pofitoare si profitori…nimeni nu e mai presus, nici femeia nici barbatul…

5 Responses to “Cel mai bun prieten al unei fete 2”

  1. Eu.. said

    :)))
    ‘”testul cu paiul'” e foarte efcient, sa nu uitam ca nu a fost el primul ‘”testat'”

  2. zborplacut said

    daca un om iti face mici favoruri nu inseamna ca e atarnache-le tau, si nu inseamna ca te place

  3. Domnul Bolog said

    eu nu vorbeam de oamenii care fac mici favoruri…ci de aia care atarna care fac toate favorurile si sunt sclaveti! e o mare diferenta…ce care fac mici favoruri au o viata proprie…sclavetii nu!

  4. Schwarzer Wolf said

    Mare dreptate ai. Sunt si eu fata si faceam multe.Mi-am dat seama ca nu e chiar ok pentru ca nu mi-ar placea sa se profite si de bunatatea mea asa[ pe scurt, m-am pus in locul respectivului si am realizat multe]. Oricum ,cu ultima parte a scrierii sunt de acord intru-totul.

  5. shorty said

    Ai dreptate, din pacate exista si baieti care au trecut prin zeci de astfel de experiente, incat confunda bunul simt cu “militaria”.

Leave a Reply

 
