Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Cadou neinspirat

Posted by Domnul Bolog on 03/02/2009

Daca voi va considerati penibili…atunci eu TREBUIE sa fiu regele vostru! Acum ca imi amintesc de diverse intamplari…e distractiv…si productiv: am ce sa scriu pe blog, dar atunci cand s-a intamplat am realizat ca…trebuie sa mananc lecitina!

Aveam o fata acum vreo 3 ani jumate…o copila fruumoasa ca un inger: blonda, ochi albastri si un corpushor de iti venea sa il mananci…avea doar un “defect”…(asa zicea ea, mie imi pacea cum ii sta…si chiar formasem un fetis)…avea pielitze intre degetele de la picioare …ca o ratzushca!
(n-am mai vazut in viata mea fata sa se zbata de placere cum o facea ea cand ii sugeam degetele de la picioare).

O stiam cam de o luna…si era fain cu ea…urma sa implineasca 17 ani, iar eu trebuia sa ii gasesc cadou! De atunci a trecut ceva vreme… inca ma mai gandesc la ea uneori…as vrea sa-mi cer scuze ca i-am stricat anivesarea…puteti ghici ce cadou i-am luat?

P.S. Counting Sheeps nu spune daca iti amintesti povestea! Nici tu Screeach!

11 Responses to “Cadou neinspirat”

  1. Serban said

    niste ghete :))

  2. Domnul Bolog said

    loool nu…ceva care sa o faca sa se simta ca curu’!

  3. Mell.m. said

    o rata?!
    =)

  4. Counting sheeps said

    =))))))))))))))))
    ma abtin, ma abtin
    :))))))) cum ash putea uita povestea asta :))
    jura ca nu meriti un ‘”esti retardat'” …sau cel putin meritai atunci :))))))

  5. Anonymous said

    eu stiu…🙂
    *kida*

  6. Alya said

    haaaiii spuneeee..ca sunt curioasa😀

  7. Domnul Bolog said

    Meritam un “retardat” si un “esti un porc” si am primit gramezi de palme caci cadoul meu era: o pereche de sosete cu degete! Abia aparusera si mi se pareau geniale…dar saraca fata nu a primit intentia cum trebuie…:P

  8. Alya said

    daaaaaa..esti de-a dreptul GENIAL!!!! =))

  9. Crissa said

    eram sigura ca despre sosete era vorba cand am citit postul:))
    interesant bloooog!

  10. Cârtiţoiu` said

    Puteam să jur că i-ai luat şosete cu degete…Vroiam să scriu, dar am citit înainte comment-urile. :))

  11. Cârtiţoiu` said

    Trebe să spun că de mult n-am mai râs atât şi niciodată n-am stat să citesc cam toate posturile cuiva.
    Şi am şi eu o nelămurire: Bă, tu nu eşti din Timişoara? Că am văzut eu o poză la unul din posturi cu un băiat pe care eu îl cunosc….

Leave a Reply

 
