Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Despre zodii

Posted by Domnul Bolog on 04/02/2009

Ce legatura este intre pozitia stelelor, pozitia planetelor , pozita pamantului si oamenii efemeri inghesuiti pe o planeta mica de la marginea galaxiei? De ce cautarea asta continua a “ceva” de care sa ne agatam pentru a iesi din mocirla anonimatului…de unde dorinta asta de a ne justifica comportamentul pervers murdar si in final cat se poate de banal?….”A sunt scorpion convins….asa fac scorpionii”…de unde pana unde gemenii sunt asa si si varsatorii sunt pe dincolo?

Nu vi se pare ciudat ca de fiecare data cand va uitati intr-un horoscop va puteti regasi in orice zodie…uneori mai mult in alta decat a voastra…”a daaa…pai…si gemenii sunt asa si varsatorii si pestii “…adica cum….atunci de ce mai sunt 12, pardon 13 zodii!

Ca si in cazul religiilor , zodiile sunt…o idee , o speranta , o slavare a omenirii mereu in cautatrea unui scop sau a unui tel predestinat….ca si religiile, zodiile sunt o isterie in masa, sunt un element de care nu ne putem lipsi in viata de zi cu zi si fara de care noi n-am sti cum sa fim, cum sa traim sau cum sa ne purtam cu cei din jurul nostru….

Ba mai mult, ca o lovitura la ficati…a mai aparut o zodie…cea a sarpelui prajit sau cum ii zice! Pe mine nu ma deranjeaza in mod special…din gemeni ajung taur…oare voi fi alt om, oare norocul va lumina altel asupra mea…oare comportamentul meu va fi vazut ca tipic zodiei taur? Daca se va intampla asa ceva atunci priviti dovada cea mai palpabila: tu scorpinule vei fi fecioara…parfum n-am ce zice…sa te vad Domnule Screeach, de exemplu, care crezi in aberatiile astea, cum te vei preschimba din scorpionul pur in fecioara!

Ne-am pierdut identitatea, nu mai suntem unici, nu mai suntem speciali…eu nu sunt Bolog …sunt Gemeni(Taur)…iar voi sunteti Berbec , Scorpion sau Balanta. Si tot ce fac/facem nu putea fi altel caci “asa ne-a fost scris in stele!”…Pas!

19 Responses to “Despre zodii”

  1. Anonymous said

    Eu cred in horoscop, dar asta nou e o aberatie. Faptul ca niste oameni de stiinta au ajuns la concluzia ca mai trebuie sa existe o zodie a decalat tot zodiacul. Oamenii nascuti sub semnul zodiilor puternice se preschimba in zodii pasive, iar cei cu zodii intial calme si relaxate vor ajunge sa fie puternici si impulsivi. Nu mi se pare corect, noi toata viata am trait cu zodia care ne-a definit de cand ne-am nascut, iar acum hodoronc tronc pleosc avem alta zodie… Mare dezamagire pentru cei care au incredere in ce le spun astrele (inclusiv eu, si multi altii), oameni care cumpara un ziar sau o revista doar pentru a citi horoscopul in fiecare zi… Dupa parerea mea acest nou zodiac nu va rezista, pentru ca pana la urma nu toti oamenii se vor acomoda cu aceasta schimbare. Zodiile trebuie sa ramana la fel pentru binele umanitatii, daca nu o sa vedem manifestatii la Universitate. :))

  2. Alya said

    vezi tu…oamenii simt nevoia sa creada in tot felul de lucruri. Horoscopul, adica anticiparea viitorului in functie de pozitia astrelor, e o maaare tampenie. Insa caracteristicile generale ale zodiilor se potrivesc desori. Presupun ca e ceva la mijloc😀
    O nelamurire am si eu: de ce multi oameni, cand ma intreaba ce zodie sunt si raspund: “scorpion”, se schimba instantaneu la fata?????
    I don’t bite!!!

  3. Cârtiţoiu` said

    :))))))
    Funny, da’ old niuz. Been there, done that.

  4. Diana said

    Ei bine, daca r fi sa ma iau dupa noul horoscop, sunt tot leu… e ceva ce iti gadila urechile, rar va spune ceva de rau, e de a convinge oamenii sa gandeasca pozitiv…

  5. Screeach said

    Tot nu ma vad fecioara si nu consider ca cei care cred in zodii au doar nevoia sa creada in ceva. Poti astfel sa te duci la religie. Doctrina e mult mai puternica.
    Pur si simplu am intalnit prea multe coincidente ca nu cred in mizeria asta. Si cand spun asta, nu ma refer la ziarul de maine unde horoscopul imi va predestina aparatul pentru indreptat dintii. Sunt anumite trasaturi, generalizate, care in mare parte sunt acolo si le poti vedea. In primul rand le-am vazut la mine, apoi din experienta si la altii.
    Mi s-a spus ca imi reprezint perfect zodia, si mereu m-am mandrit cu asta. Si cand ma intreaba lumea ce zodie sunt si in secunda urmatoare vad o grimasa, nu ma deranjaza…

  6. Anonymous said

    ficat nene ficat , daca aveai ficati te ardeai la pateu

  7. Domnul Bolog said

    looool….minunat…buna observatia!

  8. zuPPazThaR said

    mai….cum se face ca niciodata in zodiac nu spune”astazi esti rpedispus la o infractiune”…cum se face ca daca citesti Horoscopul in 10 publicatii diferite, dar pentru aceeasi zi gasesti 10 idei diferite(am facut aceasta experienta acum cateva zile)…
    daca privesti la caracteristicile zodiacala, sunt de acord ca exista asemanari…doar suntem cu totii oameni.

  9. VLADONNE. said

    parerea mea este, din cate s-ar parea, sprijinita stiintific. legatura dintre un om si zodia sa este una destul de puternica, data fiind miscarea planetelor. dupa cum amarata aia de luna se invarte o data si creste nivelul oceanelor (vezi maree😀 ), asa si omul are in urekea interna un mic "device" care il ajuta sa isi mentina ekilibrul… acel device este influentat de miscare planetelor si, exact ca in momentele de betie sau drog etc, echilibrul este afectat primul. acum… ideea zodiacului este ca mica nesiguranta data de dezechilibru te face sa fii nesigur sau nervos sau… etc. efectele se vad imediat, esti recalcitrant => te porti urat si lumea se poarta urat cu tine, de aici iti merge mai prost si in viata personala si la birou… nu te mai poti concentra, etc. acum, ca ineptiile debitate de zodiace prin ziare si reviste sunt generaliste, asta e CLAR, dar sunt bazate si pe treburile astea. in orice caz, omul este FIZIC influentat de miscarea planetelor :)…

  10. Domnul Bolog said

    primul comentariu constructiv si documentat…premiera pe blogul meu
    vladonne si mahmur da clasa cand vine vorba de un comentariu valoros prin informatiile pe care le ofera

  11. Domnul Bolog said

    totusi influenta zilnica a stelelor asupra omului nu are nici o legatura cu personalitatea omului
    …nu vad legatura dintre modul de gandire al unui om si zodia sa!

  12. VLADONNE. said

    ms…
    post scriptum: acum, ca miscarea planetelor are puterea de a-ti si impune anumite trasaturi de caracter (incapatanare, pragmatism, razbunare etc) e mai greu de crezut si mult mai greu de demonstrat stiintific, dar plauzibil ar fi ca, pe baza frecventei (cat de dese sunt) interferentelor de echilibru, un om poate fi surprins intr-o stare de incordare foarte des, de aici fiind caracterizat drept aprig, alert, etc, aceasta putand fi o caracteristica a zodiei… PLAUZIBIL este cuvantul pe care mai pun inca o data accent😀

  13. juuichigatsu said

    Pfuu! a mai aparut o zodie?! :))
    Chestia asta schimba sistemul de ecuatii, total..

  14. Domnul Bolog said

    @ nu esti prost omule…fati blog! sa se bucure si romanu ca mai exista si semeni inteligenti care se bazeaza pe stiinta si nu pe superstitii rasuflate

  15. andreea said

    scrii aberatii si mai scrii si prost acele aberatii.dar ce e mai grav,e k esti si increzut si ti se pare grozav ce scrii.

  16. Domnul Bolog said

    m-ai citit…um…andreea…sunt un increzut si un arogant…iar tu esti o ofticoasa si o invidoasa! Ma invidiezi pentru cati oameni ma citesc si pentru ca sunt jmecer cu “jm”.

    Acum sincer vorbind…iti respect opinia si te mai astept pe blogul meu…sper ca,virgula, cu trecera timpului, voi creste in ochii tai!

    Eu voi strange din dinti si ma voi chinui sa scriu mai putine aberatii!…pentru tine!

  17. LiaLia said

    În toate zodiacele pe care le-am citit, Berbeaca se potriveşte de minune cu Leu, Scorpionul şi Săgetătorul. Nu prea merge cu Balanţele, Taurul şi Peştii, dezastru cu Gemenii şi Racul. Am făcut un calcul/bilanţ rapid: un Geamăn, doi Raci, un Taur, doi Peşti (unu chiar actual! :))) şi patru Balanţe! Patru şi n-am învăţat nimic??? Oare aş fi privită ciudat şi cu o sprânceană ridicată dacă aş întreba din prima băiatul simpatic ce îmi zâmbeşte în ce zodie e născut? Şi ce-aş putea răspunde? „Ghinion, nu ne e scris în stele să ne potrivim” sau „Bun, merge, te-ai calificat în etapa următoare. Apropo, crezi în zodii?” :))) După cum spunea Vladone, ceva ne e scris în stele şi ne e determinat de acolo. Dar după aia ajungem la educaţie, gene, socializare, etc. Cât despre horoscoape, they suck big time! Dar asta îţi spun numai ţie, să nu o supărăm pe Andreea😀

  18. Andi said

    se cheama efect placebo.. le dai oamenilor un anumit lucru.. si ei vor face ceva asemanator. pam pam

  19. ILANA said

    bine zice Andi.
    Zodiacul ar trebui luat ca atare : o simpla sursa de divertisment.
    doar ca unora le lipseste discernamantul

Leave a Reply

 
