Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Tentativa de inteles fetele

Posted by Domnul Bolog on 08/02/2009

Articolul a fost mutat aici!

7 Responses to “Tentativa de inteles fetele”

  1. Înger Căzut said

    Ce ciudat că nimeni nu a spus nimic până acum… Dar este interesantă această tentativă de înţeles fetele… De ce spui că nu înţelegi? Nu că dacă spun eu că e simplu înseamnă că aşa şi este. Nu. Doar că… Mai sunt şi alte categorii de fete… Sau cel puţin una.. O combinaţie între prima zisă de tine şi a doua… Şi ar suna cam aşa “fete cu încredere în forţele proprii dar nu au încredere în feminitatea lor” sau “fără încredere dar cu încredere în feminitate” şi este tot o combinaţie şi între caracteristici… Cel puţin eu … nu mă pot încadra undeva… Sau eu singură nu pot…

  2. Înger Căzut said

    Şi nu de agăţat ci de înţeles…

  3. Sarut de lumina said

    Foarte realista expunerea, si totodata destul de subiectiva….

  4. ILANA said

    părerea mea de fată care, inevitabil, se încadrează în una din cele două categorii : CÂTĂ DREPTATE AI. Nu cunosc sursa informațiilor tale(cărti, tv, experiența personală), dar nu asta contează.
    Altele sigur te-ar considera misogin, eu te consider realist ;))

  5. anonim said

    3. Nu pica,virgula, ca proasta, dupa primu papushel pe care il vezi; informeaza-te, afla cine e si cum e; pe cat de popular e, pe atat de superficial si increzut va fi; Nu atarna dupa el, te va folosi si te va arunca! Daca il vrei totusi pe el, fa cunostiinta cu el, fa-te remarcata si dupa opreste-te. Sigur va veni el la tine si cand o va face, ai taria de caracter sa nu te arunci direct in bratele lui! Fa-l sa te vrea mai mult! Nu te “taia pe vene” daca, chiar si asa, dupa ce ai muncit atata tot te va parasi! Era de asteptat!
    deci mi se pare foarte adevarat:)) am trecut prin asta de cateva ori,cred ca mai trebuie sa adaugi aici, daca imi permiti, faptul ca dupa ce o sa fi cu el si o sa ti dai seama cat de superficial si cat de 0 in toate domeniile(efectiv nu o sa ai ce sa vorbesti cu el, daca ii spui ca ai citit o carte buna o sa ramana paralizat:)),nu stie sensul cuvantului carte si crede ca este total uncool sa citesti) o sa te desparti tu de el:))
    in ciuda a tot ce am spus, baietii inca mai sunt niste enigme pentru mine:)) fac 18 ani si tot nu i inteleg complet:)) [4]

  6. […] In caz ca nu stiati am scris un ghid de agatzat pentru baieti, dar si unul pentru fete… desi stilul este oarecum primitiv, azi  cand le-am recitit a crescut inima in mine de […]

  7. […] by Domnul Bolog on 13/05/2009 Am mai avut o tentativa de ghid in articolul acesta, dar pe vremea aceea faceam referire doar la o situatie speciala… azi va voi prezenta un ghid […]

Leave a Reply

 
