Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Ce ar face el pentru persoana iubita!

Posted by Domnul Bolog on 09/02/2009

Ce n-ar face el? E greu de spus ce ar face un baiat pentru fata pe care o iubeste, deoarece baietii/barbatii sunt diferiti si iubesc diferit! Din acest punct voi vorbi despre singura persoana pe care o cunosc cu cu adevarat: eu!

As renunta la burlacie! Sa fii burlac e o prostie, iar raportul satisfacte- cost e mult prea scazut pentru mine! Unii tipi se maturizeaza mai repede, altii prefera sa fie don juani la nesfarsit! Eu unul am realizat ca nu sunt nici plin de bani, nici foarte inteligent, nici foarte aratos! Si am o mandra, care ma iubeste asa cum sunt eu: Sarac urat si prost! Da renunt la burlacie fara sa clipesc!

As renunta la copilaria mea! “Fii mai serios! Stai drept! Nu te mai scobi in fund!” Stie ea ce spune si spune bine! In mod normal nu prea iau in seama ce spun altii, fac ce vreau cu mine…e viata mea! Dar pentru ca exista si ea, nu pot sa mai fiu nici egoist nici lenes si nici copil… tot timpul!

M-as uita la Highschool musical (1,2, 3 ), Twilight si Mica Sirena 1 si 2! Sunt baiat si cu greu fac fata la muzicaluri si filme cu homosexuali! Daca ei ii plac filmele aste pot sa am garantia ca o sa le tot vad de acum inainte: “might as well get used to it!”

As strabate aproape zilnic jumatate din bucuresti!
As purta chilotei pe cap sau machiaj pe strada!
As manca scrum si as linge adidasi!
As merge la cumparaturi si n-as mai ragai in public!
As asculta muzica lautareasca de revelion si as face baby-sitting nepoticii ei!
As rupe o mana si as sparge 2 ochi!
As manca muci si as da banii pe prostii fara rost
As dansa pe muzica tiroleza si dar NICIODATA nu as lua un deget in fund!

De fapt nu e “as”, e “am”! Si mai sunt multe care le-am facut pentru ea si le-as face, dar prefer sa-mi pastrez putinul respect pe care il mai am !

9 Responses to “Ce ar face el pentru persoana iubita!”

  1. Screeach said

    never touch the broun eye!=))

  2. Counting sheeps said

    vezi sa nu citeasca asta , dup aia sa iti scoata ochii (ochiul:">)si..zi…a aparut mica sirena 2 ?:X:X:X:X:X
    btw – anunta ma cand postezi ceva k mereu e cineva care mi o ia inainte la '"esti retardat'"😦

  3. Cârtiţoiu` said

    Bă, faină declaraţie…Ce mai pot să zic?!

  4. giuly said

    cine nu te-ar vrea de sot ?:>

    chiar imi place postul asta.e direct.ai fost tu .

  5. G. said

    De obicei baietii cand iubesc cu adevarat fac multe pentru persoana iubita.
    Pana la urma nu toti sunt “Porci” si alte animale…:P

  6. Anonymous said

    sa faci baby-sitting pt nepotica,care totusi nu e chiar asa de mica, nu e asa de greu ca pt vreun copil dala rasfatat cu care trebuie sa mergi pana si la toatleta:P=))mult succes cu bloggul e foarte tare:X:)

  7. anonim said

    subiectiv:P e mai mult “tu” decat “el”

  8. domnubolog said

    “eu” sunt un “el”

  9. anonim said

    adevarat:))

Leave a Reply

 
