Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Ai prietena?

Posted by Domnul Bolog on 10/02/2009

Articolul a fost mutat aici!

17 Responses to “Ai prietena?”

  1. Tanaku said

    In ultima vreme mi se intampla si mie…de fapt…e ciudata intrebarea :”ai prietena?” pentru ca, si daca ai, si daca nu ai, tipa care te intreaba asa ceva, are ceva in mintea ei care s-ar putea ca tie, ca baiat, sa nu-ti convina…si de la o vreme…se intampla tot mai des…deci…i get you, man! :))

  2. juuichigatsu said

    n’o mai drege! :))

  3. Screeach said

    :)) inside joke! draguta interpretare, dar cam gay la partea cu increderea…:P
    no more teen movies for you!

  4. G. said

    Sunt fata si totusi patesc si eu asta.
    Zilele trecute am primit aceasta intrebare si cand am raspuns cu “Da” nu mi s a mai raspuns pe mess

  5. Anonymous said

    stii ce se spune, baietii cei mai buni prieteni ai fetelor sunt gay. si ai sa stergi asta🙂

  6. Counting sheeps said

    deja ai 3′”esti retardat'”..
    si eu inca nu ti am dat nici unul :))))

  7. Domnul Bolog said

    draga anonimule sau anonimo…nu am de gand sa sterg mesajul tau dar urmatorul articol va fi despre asta…mult mai simplu…

  8. Screeach said

    eu zic sa-i scrii si o bibliografie

  9. Screeach said

    si nu-ti mai fa reclama:

    Domnul Bolog
    6:36 pm on February 10th, 2009
    sincer…mai bine imi recitesc blogu de la un cap la altu in oglinda decat sa iti vad fatza de pula…uneori surprinzi placut alteori esti o pula cu ochi…(dovada e in poza)

    Poti sa ma injuri pe:

    http://domnulbolog.blogspot.com/

  10. Roxana said

    Ultima variantă pare cea mai plauzibilă. În general, femeile se entuziasmează prea uşor – dacă tu inviţi o fată la un suc şi ea spune da, clar, e interesată de… ceva. Te porţi frumos cu ea, aveţi discuţii interesante – doar de dragul socializării – (că dacă ai prietenă, asta nu înseamnă că nu trebuie să mai cunoşti şi alte persoane… lucru pe care, din păcate, nu multă lume reuşeşte să-l priceapă), tipa e interesată – şi, când pomeneşti ceva de prietenă, e logic (logică feminină :)) )că adoptă o atitudine defensivă.

  11. Domnul Bolog said

    ba imi fac reclama! tipic mie…la ce te asteptai? Nici nu stii cati vizitatori imi aduce site-ul lui!
    Si doar stii ca eu sunt pe interes!

  12. IlluzoricDream said

    fuck! mi se inatmpla si mie exact acelasi lucru! (bine, teoria se schimba putin poate pt. ca sunt fata, am un prieten de 3 ani, si ma inteleg muuuuult mai bine cu baietii decat cu fetele!) bunn. asta am lamurit. si acum se pune intrebarea: wtf? adica daca vorbesc frumos cu tine, ne intelegem ff bine, si ajung la partea cu prietenul meu…dai inapoi… e…nu inteleg comportamentul!!! daca afli “formula”, vinde-mi-o si mie!

    seara faina!

  13. laly said

    Lucrurile sunt foarte simple si ma mir ca inca se mai pun intrebari de genul asta.

    Vrei o seara cu o fata, nu purta conversatii de viitor cu ea!! Nu, nu ne place sa fim “imbarligate si lasate”.

    Incearca sa fii fair, sa nu lasi impresia de mai mult si ai sa ramai uimit de cate femei vor si ele acelasi lucru-doar o seara cu tine.

    Sau poate vrei mai mult? Vrei sa ai o persoana a ta acasa si alta pentru cand te simti singur? Nu vei putea niciodata, nu ne place sa fim pe locul doi. Si te vei lovi constant de constrangeri din partea ei din momentul in care ii apare in minte cuvantul “impreuna”. Si presupun ca exact asta nu vrei.

    Asa ca incearca doar sa futi, nu sa ai o pseudo-relatie!

  14. […] Ai prietena? […]

  15. anonim said

    si eu am jucat ambele roluri :)), acum 2 luni eram personajul negativ , careia i a fost reprosat faptul ca iese cu un baiat la un suc si vorbeste cu el (nici nu se pune problema de flirt) si e amabila cu el si totusi are prieten si ce e si mai rau prietenul stia:O:)) si acum imi place un tip care are prietena, il stiu de mai mult , si am iesit cu el la un suc, dar i am lasat impresia ca il consider un amic f bun, nimic mai mult si…trist:(
    oricum cred ca principala problema e comunicarea, daca am fi mai sinceri unii cu altii poate lucrurile ar sta altfel…
    odata am iesit cu un tip, nu aveam prieten, chiar imi placea de el, dar mi a pus o intrebare la care am ramas:O , intrebarea a fost :”nu vreau fete. daca ai avea o fata care se comporta ca tine ce ai face?”” :)) nici nu ma cunostea si cred ca ma considera easy :)) desi prietenii apropiati stiu ca sunt tocmai opusul, prea calugarita:))[3]

  16. wyo said

    “Daca ies cu o fata la un suc e interpretabil…vrei sa o sun sa-i dau raportul? Te vei simti mai in siguranta cu mine?”

    -“libertatea in relatie” este conceptia care te duce cu gandul la inselat inca de la inceput…

    -nu este acceptata ideea de : prieten cu o pers. de sex opus (si parintii gandesc asa uneori); de aceea persoanele de sex opus cu care iesi au senzatia k vrei “ceva” de la ele… e omenesc dar eronat….

  17. shorty said

    Ideea e ca atunci cand ai o relatie … de lunga durata devii tinta unor “pradatori”.
    Sunt acele fete care isi doresc nespus o relatie ca a ta, insa niciodata nu ajung sa o aiba.
    Ele nu te vor neaparat pe tine, cat vor relatia in sine.
    Eu am prieten de 7 ani, si am trecut prin astfel de “obstacole”.🙂

Leave a Reply

 
