Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Gay?

Posted by Domnul Bolog on 10/02/2009

Ca o continuare la articolul Despre Barbati si totodata ca un raspuns la un comentariu anonim de la articolul Ai prietena?!? voi vorbi despre barbatii apreciati de femei. Exista, putini, marea majoritate gay…dar si cativa heterosexuali!

Motivul principal pentru care femeile accepta barbatii gay este cat se poate de evident: sunt singurii barbati care nu vor sa le babardeasca! Ba mai mult sunt singurii barbati cu care pot vorbi despre cosmetice, haine si desigur alti barbati! Homosexualii folosesc aceeasi parte a creierului (am uitat care si n-am chef de Copy+Paste) ca si femeile. Acesta este motivul principal pentru care atunci cand vezi un barbat inconjurat de femei care se simt bine, vorbesc si se distreaza …primul lucru care iti trece prin cap: “tipul e gay!”

Aici vine buba: dupa o demonstratie ca cea mai de sus, e foarte greu sa mai convingi oamenii ca exista si heterosexuali capabili de astfel de performante! Astfel ma voi lua pe mine drept exemplu suprem! Am prietena de peste doi ani si nu suport nici macar supozitoarele…

Si totusi sunt capabil sa port o conversatie placuta cu orice domnisoara fara sa ma gandesc la cum sa o bag in pat….daca ma gandesc mai bine eu nu sunt exemplu suprem deoarece am prietena….exemplu suprem ar fi un barbat single…si aici recunosc ca pana acum n-am intalnit astfel de barbat…astfel ma voi da tot pe mine exemplu…inainte de prietena mea!

Cum am mentionat si in Ai prietena?!? …eu am avut parte de o instruire specializata de la o domnisoara de 26 de ani. Domnisoara in cauza avea o frustare uriasa: nu putea sa gaseasca un barbat capabil sa o inteleaga si sa o aprecieze ca femeie. Imi amintesc cum imi spunea sa nu ma simt tradat, caci ei ii “place” de mine, dar mai sunt atatia pusti pe care sa-i instruiasca! Cand a terminat cu mine mi-a dat papucii (a fost “prima”) si de atunci nu am mai vazut-o, dar a lasat in urma un exponat de care acum ar fi mandra!

Acum, dupa ce m-am laudat atat, sunt sigur ca nimeni nu va putea sa conteste faptul ca sunt indreptatit sa ma dau ca exemplu suprem!Tipa imi deschisese ochii, eram un om nou, dar oare mai eram barbat in adevaratul sens al cuvantului? Preferam sa vorbesc depre arta, muzica si tot ce era frumos! Stiam cosmeticele si ce faceau el, dadeam sfaturi si aranjam parul fetelor inainte de petreceri! Tipele mi se confesau si cautau sfaturile mele! Le intelegeam si le compatimeam!
Apoi au navalit hormonii si am inceput sa ma folosesc de atuurile mele pentru a le f…

Dar pana sa apara hormonii eram tot ce isi poate dori o femeie de la un barbat: incredere si intelegere(nevoi primordiale la baza carora stau toate celelalte dorinte feminine fata de un barbat). Trecut de pubertate si cu activitate sexuala constanta am incercat sa redevin acel om dar m-am lovit peste dilema din Ai prietena?!?

Ca o concluzie pot spune: Conditia ca un barbat sa fie “gay”(dupa cum zic barbatii invidosi) trebuie sa nu ii colcaie hormonii in creier, sa aiba activitate sexuala constanta si sa aiba o anumita sensibilitatate pentru arta, natura, si frumusetea feminina… sa inteleaga necesitatile si emotiile ei!

9 Responses to “Gay?”

  1. IlluzoricDream said

    no comment!ai zis tu ce era de zis!

  2. Vladonne said

    in mod cert, acel tip sigur exista, dar nu pt ca tipele spun ca “cel mai bun prieten al meu e baiat”, ci pt ca fiecare dintre noi (inshii) poate avea o conversatie absolut normala si chiar cu replici pline de intelegere cu o tipa pe post de interlocutor. de aici si ideea noastra ca “EU sunt acel tip care poate vorbi frumos unei tipe, o poate intelege, si asta FARA sa ma gandesc la sex”… bun… deci “EU exist… si nu numai in mintea tipelor, chiar in realitate!”…
    Acum vine realitatea dura: NU te gandesti sa o f*** fiindca stii ca DEJA TE-A REFUZAT… si nu pt ca te-a refuzat pe fatza, ci ca ti-a dat de inteles inca dinainte ca tu sa incerci. asa ca te dai ca si cum nici nu ai vrea sa o incerci, obisnuindu-te deja cu ideea ca nu ai nici macar o sansa.

  3. Counting sheeps said

    recunoaste, amice, cand scriai exemplul suprem te gandeai la mine dar ai zis k intri prea mult in detalii si te ai dat exemplu pe tine inainte de prietena.

    In alta ordine de idei, sunt primul care ti-a dat ‘”esti retardat”‘ si m-am prins de jmecherie: stai pana iti pica ochii in gura si balele din gura, ochii alunecand pe ele,pune ti telefonul sa sune din 5 in 5 minute k sa nu adormi si vaneaza stts ul Domnului Bolog, o postare noua
    :*

  4. Diana said

    Astfel, din ceea ce tu ai expus, reiese ca hormonii sunt cei vinovati… solutia ar fi detinerea unui control aproape supraomenesc asupra lor… asta cum se face? clar tipul ori e gay (astfel nu e interesat de femeie) ori iubeste o alta femeie cu atata daruire incat, iar nu e interesat de altele🙂

  5. Cartitzoiu said

    Mare ţi-e haifaivu’, Duamne! Şi aşa m-am lămurit şi eu că nu eşti Victoraş, deşi era o poză cu el pe undeva…

  6. screeach said

    cu ce i asta mai bun decat celalalt?(ma refer la blogspot)

  7. domnubolog said

    @screeach: iti arat eu intr-o zi, e alta viata…te prinzi mai greu la inceput…dar frate…exista o diferenta ca de la cer la pamant

    @cartitzoiu: fra, habar n-am, am ciordit poza de pe net…daca sunt probleme…astept sa fiu contactat!

  8. tanaku said

    Ma, nu pot sa zic decat ca daca ai (vorbesc in general acum)o anumita sensibilitate pentru arta, natura, frumusetea femeii, si esti constient de faptul ca te intelegi foarte bine cu fetele, femeile, pentru ca ele in general au astfel de sentimente, este inevitabil ca la un moment dat, una dintre multele fete cu care tu umbli si impartasesti experiente frumoase o sa te atraga ceva mai mult! Si asta nu pentru ca arata bine si vrei sa o F**I, ci doar pt ca ea are cam aceleasi ganduri si sentimente pe care le ai si tu. Ca mai incolo se ajunge la F**ai, asta nu e o chestie hormonala. Eu cred ca este vorba de un orgasm intelectual:)

  9. Mă, sincer nu cred că-s probleme…Da’ aveam eu dubii. Îi ok. Ce se aude cu PASPRE?

Leave a Reply

 
