Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Uraste-ma!

Posted by Domnul Bolog on 14/02/2009

Articolul a fost mutat aici!

11 Responses to “Uraste-ma!”

  1. dydylina said

    pretty little girl never stop loving you:))

  2. Serban said

    hmm…o tipa rar e atat d horny incat sa nu s controleze..f rar..k au putini hormoni..enervante specimene..deci poate bagi si 1-2 sfaturi k m-ai facut curios:)).
    alta faza..omg..c gandire..pari instabil..enervant..dar si genu d care o ea nu s-ar plictisi..deci totu bun.

  3. domnubolog said

    minunat serbane! Ce idee buna…urmatorul articol va fi ceva de genu…sper sa iasa pe placul tau!

  4. Alya said

    urasc!!!! in momentul asta urasc atat de tare!!! dar nu pe tine, tu n-ai nici o vina😛

  5. Diana said

    Super fictiunea! Pentru o clipa, asa in imaginar, te-ai chiar simtit in pielea personajului? Te-ai simtit un obiect?

  6. vladinwonderland said

    aaaa buna treaba de la sfarsit, cu “Povestea e fictiva. Daca gasiti asemanari,in viata voastra, cu intamplarile povestite mai sus…e doar o coincidenta.” e chiar tare… adica decat sa imi cer scuze ca cineva s-a identificat cu articolul si sa pun parola pe acesta, mai bine bag faza asta la sfarsit. felicitari pt ideea asta, iar articolul in sine a fost bun, dar replica “i like 2 tease” mi s-a parut destul de copilareasca, adica sigur m-ar fi bufnit rasul daca mi-ar fi spus cineva asa ceva😀

  7. “Sper, doar, ca am scris bine…si ca v-a placut!” Pai, ma interbi pe mine cum ai scris? cu degetele, nu? adica ma refer, cu ajutorul tastaturii…dar cu degetele…si vad ca te pricepi sa faci multe lucruri cu degetele…:D

    p.s.: da mi-a placut! partea 2?nu ne lasa in suspans…

  8. hmmm said

    Dragut:) Nu mi-a displacut. Dar nu-mi plac greselile de ortografie. Si de ce ai amestecat engleza pe-aici? Mie mi se pare ca strica textul ” I like to tease” asta…

  9. domnubolog said

    pentru ca am zis-o candva…cand eram in situatia personajului din poveste…pentu ca eu eram el si invers!

  10. hmmm said

    😦 tot nu-mi place… chiar daca ai zis-o candva si chiar daca n-ai fi zis-o… Nu-s frumoase englezismele astea, strica tot… Ai o limba proprie care nu are nevoie de “extensii”.

  11. ZuZa said

    Daca as avea destul timp, ti-as rescrie povestea de la al 4-lea paragraf incolo… ca sa dovedesc ca si ea ar putea sa iti declare un “uraste-ma” mut…

    M-a amuzat post-ul. Keep on with it… Si nu-i asculta, nu face o a 2-a parte…

Leave a Reply

 
