Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Tu esti Domnul Bolog?…nu cred!

Posted by Domnul Bolog on 16/02/2009

(…)

–  Apropo…eu sunt Elena!

– Bolog…incantat!

– Boloc?

– Nu, nu, Bolog cu “G de la gaurica” in coada .

– Am mai auzit numele asta…si se uita mai atent la mine…Nu are cum…

– Ce nu are cum?

– Sa fii el! Cautam ceva pe net si am dat de blogul lu unu’ Domnul Bolog!

– Pai e simplu…semanam?

– Nu stiu cum arata! Nu stiu ce varsta are…dar e un ciudat!

– Eu sunt Domnul Bolog! si se uita din nou la mine, cu ochii mari si speriati!

– Glumesti, nu?

– De ce ar fi ceva rau?…A stiu: te-am ofensat cu articolele mele?

– Nu e asta…o sa scrii despre mine!

– Si?

– Toata clasa mea te citeste! Sa nu-mi folosesti numele!

– La cum vorbesti, parca mai mult vrei sa scriu despre tine decat sa nu scriu!

– Depinde! si imi arunca o privire “cu inteles”…

– Depinde doar daca facem ceva…eu nu inventez intamplari! Cam ce ai vrea sa scriu despre tine? si ma uit la randul meu “cu inteles” la ea.

-N-ai cum sa fii domnul bolog…el are prietena…tu vrei sa ma fu..

-Pai am… sa iti arat buletinu sau poza cu prietena mea?

– De ce esti rau cu mine?

– Rau? Eu? Cum?

– te  roog sa nu scrii despre mine!

-Dar cine a zis ca o sa scriu despre tine? Crezi ca scriu despre tot ce fac?

– Cam…da…

– Stii ca exagerezi! Cum te asteptai sa fie ” domnul bolog”?

– Nu ca tine, mai batran, mai acru, complexat si…urat(zis aproape soptit)!

– Merci pentru complimentele indirecte si imi cer scuze…voi scrie despre tine… nu de rau…stai linistita, nu o sa iti folosesc numele adevarat! Am prietena si sunt Domnul Bolog…pacat…puteam sa avem o conversatie normala …si plec!

Cautarea continua! Sper sa nu fie in van! Sper sa gasesc o fata care poate vorbi normal cu mine fara sa o deranjeze cine sunt si ce fac!

8 Responses to “Tu esti Domnul Bolog?…nu cred!”

  1. vladinwonderland said

    esti foarte slab si manevrabil… nu trebuia sa scrii, ea practic te-a implorat…
    VAI, ce slab ai fost la faza asta…

  2. :))) ma tavalesc pe jos de ras! eu zic ca n-ai fost slab…la urma urmei nu-i faci publicitate tipei…

  3. domnubolog said

    mie imi place…ma simt util…folosit sau nu…pacat doar ca nu mi-a cazut o “incinsa” sau tipa cu “incredere” (vezi articole mai vechi) macar alea nu ar fi stat la converstii…mi-ar fi facut articolu cu tot ce poti cere!

    Apropo..mare castig….un articol pe blogu meu…marele blogger din..de nicaieri…singurul castig ar fi sa aiba tupeu’ sa imi zica: te-am facut amice! Doar asa m-as simti manevrat si folosit! O astept!

  4. G. said

    Sunt fete de genul,poate nu le-ai gasit tu .

  5. Leaveyou said

    o mica ajustare :
    – Toata clasa mea te citeste! Sa nu-mi folosesti numele!
    – Toata clasa ?!!!
    – Da !
    – Zi le sa mi dea blogroll !!, daca nu au blog…sa si faca !

  6. Ira said

    mie mi-ar placea sa te intalnesc:)

  7. anonim said

    o sa gasesti o amica buna in cele din urma

  8. Zuanna said

    “Domnul Bolog ?! Nu cred… Eu sunt ceea ce cauti, vobeste cu mine pentru ca eu as putea sa vorbesc deschis fara sa-mi pese ce scrii, despre cine scrii, sau cum scrii… Nu-mi pasa cum esti… Nu vreau sa mi-o pun cu tine !!!”

    ….

    – Cum sa ne vedem ? Ai prietena !
    – Aha deci voiai sa ti-o pui cu mine.
    – Misoginule ! Esti un nesimtit !

    (deci a trebuit neaparat sa dau comment cu asta)
    =)))

Leave a Reply

 
