Nu uita sa ma bagi la blogroll…

De ce “Domnul Bolog”…

Posted by Domnul Bolog on 16/02/2009

Articolul a fost mutat aici!

7 Responses to “De ce “Domnul Bolog”…”

  1. Ai uitat sa precizezi de Lolek si Bolek – referire la porecle :))) asta mi se pare cea mai tare :)))

  2. mihaela said

    Bolog parca era in romanul lui Rebreanu,”Padurea spanzuratilor” (sper sa nu gresesc).🙂

  3. domnubolog said

    mai exact Apostol Bologa….intradevar una dintre poreclele mele mai vechi!

  4. Chiar asta vroiam să zic: Bologa nu ţi-o zis nime’n lume?? Sau şi voi sunteţi de-ăia care nu mai citesc altceva decât ambalaju’ de la detergent când staţi pe tron?

  5. Răzvan said

    Ce fain, io credeam că ţi-e poreclă. Bolog… Credeam că-i un fel de pseudonim pentru net, ca să pari mai intelectual sau ceva. Sună aşa serios…

  6. screeach said

    frate, de cate ori am fost in alte case… in fata wc-ului erau numai reviste marfa, de bun gust, sau ziare de scandal. Orice familie trebuie sa aiba macar un inapoiat care sa-si petreaca dimineata, citind stirea de ieri, care pe wc parca e mult mai interesanta, esti mai deschis la lucruri…
    Daca tu citesti ambalajul de la detergent esti destul de trist, avand in vedere ca un ziar bun e doar 10 000 …

  7. mellu said

    si eu am crezut k numele meu e unic..:))..dar in Romania chiar e!..insa ..no… la ungurii nostri..nu-i.:D

Leave a Reply

 
