Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Sclava Isaura

Posted by Domnul Bolog on 17/02/2009

De mici fetele viseaza la un print calare pe un cal alb, in adolescenta il cauta cu disperare, iar la maturitate ajung sa nu-l gaseasca. E normal… asa ceva nu exista, cu totii avem defecte, suntem imperfecti prin simpla noastra natura umana!

Totusi, pentru cei ce vor sa para “printi” in ochii domnisoarelor exista cateva trucuri. “Girls are suckers for gentlemen” adica… sunt usor impresionate de micile gesturi cavaleresti: le tii usa, le ajuti cu mutatul mobilei, le repari chiuveta, le schimbi roata de la masina, etc.

Stiu si eu asta… si pana de curand credeam ca este o informatie valabila…GRESIT!

Acum trei zile cand tocmai ieseam din bloc vad la trei metrii de mine pe buna mea vecina de la 4; saracuta avea ambele maini ocupate si se uita cu disperare cum se inchide usa in spatele meu. Vazandu-i chipul fara speranta, ma arunc vitejeste sa tin usa. Evident dau cu “barna” de trepte, dar, motivat de aprecierile ce ma asteptau, ma ridic cu forte noi si prind usa in ultima secunda. Mandru de fapta mea vitejeasca, stau drept, cu usa larg deschisa, asteptand-o. Tipa trece pe langa mine aruncandu-mi doar un zambet si un “Iza!”.

Pentru cei care nu sunt familiari cu termenul “Iza”, le voi explica chiar eu: a fost odata o telenovela numita “Sclava Isaura”. Termenul de “Iza” a aparut  relativ recent in vocabularul romanesc, si este adresat celor ce fac toate favorurile unei personae, ca niste sclavi

Prin urmare, sfatul meu pentru toti baietii care se vor “cavaleri”este: mai moale cu favorurile caci exista sanse mari sa deveniti doar niste sclavi si sa ramaneti cu buza umflata.    

Cititi-ma… izelor!

9 Responses to “Sclava Isaura”

  1. Miruna said

    😐 Domnule Bolog,aveti ghinionul de a sta langa o fata lipsita de maniere.Orice fata care asteapta un gest cavaleresc ar trebui sa stie sa il si primeasca.V-am citit posturile anterioare.Ma intreb uneori daca exista vreun domeniu in care sa nu aveti o parere.

  2. heeeeeei, nu numai “izele”! nasol de tine…ca de aia nu mai zic nicmi,,,e frustrata la cote industriale!…

    p.s.s: daca n-ai avut ce face:)

  3. Bă, da’ la voi acolo îi altă planetă!!
    Auzi, Iza! Wtf???

  4. vladinwonderland said

    Eu cred ca MODUL in care faci gestul cavaleresc determina judecata asupra lui… adica daca il faci intr-un fel disperat, ca in filmele cu americani cu pushtii aia disperati VADIT dupa pasarica… si ca gestul tau (cu impiedicat si disperare), e NORMAL sa atragi o viziune nu foarte buna (“ia uite-l si p disperatul asta isi rupe gatu’ p-aici ca sa imi arate mie ca el e cavaler”).
    La polul opus, daca zambesti DOAR politicos, apoi ii arunci o fatza de parca “mai treci odata, ca n-am timp sa tin usa toata ziua” sau te uiti in sus si tragi aer in piept cu o usoara tenta de exasperare (gest care exprima cam aceleasi ganduri), atunci o sa se grabeasca si ea si se va simti oarecum jenata de faptul ca te-a facut sa astepti atat sprijinind usa, fapt de care iti vei da seama dupa graba cu care va trece pe langa tine si dupa faptul ca VA AVEA PRIVIREA IN JOS.
    Daca se intampla ca in a doua situatie, pai tipa iti este oarecum recunoscatoare pt gest, catalogandu-l, desigur, drept unul cavaleresc. Acea jena pe care i-ai starnit-o mai devreme se va contura putin mai tarziu in apreciere tacita…
    Asa ca daca esti gentleman, fii cu totul, nu numai cu actiunile.

  5. screeach said

    Pff, wonderland, daca tot ai concepte feminine si intelegi cu percep ele cavalerismul. Uite o perspectiva: Bolog intr-un mod normal, se prezinta ca un autist, prin gesturi, modul lui de a gesticula si de a vorbii. Cand un autist iti deschide usa, nu pleci capul si nu te simti jenat. De fapt vecina lui este o interminabila curvistina, care probabil duce mult intre picioare, daca nu a avut mila de micul nostru autist care s-a complicat atat.
    Si nimeni nu se va simtii jenat ca il ajuti, in cel mai rau caz neajutorat.
    Iti deschide o bunaciune sau o autista usa… Ii spui Iza? Sau ii multumesti candindu-te daca ai putea sa ii oferi putina zeama?!

  6. vladinwonderland said

    @Screeach – Pai EVIDENT ca reciproca nu este valabila, noi nu ne simtim stanjeniti daca ne ajuta vreo tipa, ci ne simtim ca la fiecare interactiune cu vreo tipa (indiferent de interactiune, daca te ajuta sau nu) – animale. Logic ca vrem sa-i multumim CU O BUCATA DE… TIMP BINE VALORIFICAT, dar ele nu gandesc asa (asta DACA isi explica faptul in mod constient :D). Asa ca daca as fi tipa si m-ar ajuta micul si… bine spus AUTISTUL Bolog, as cam rade, dar si daca as fi in pielea mea si m-ar ajuta, TOT as rade de el… fiindca mai acum cateva zile veneam de la cumparaturi… aveam vreo 3 sau 4 sacose destul de mari cu care am intrat in scara… nu ma mai barbierisem de vreo 2 zile si in fata liftului era un pusti de vreo 16-17 ani cu catelul. Tipul imi da “buna seara” (!!!), eu il “salut!” si coboara liftul, la care el deschide larg usa si spune, cu o voce tremurata si foarte joasa “dd-dddupa dumneavoastra”… inevitabil, m-a apucat rasul si l-am mustrat in lift timp de 4 etaje…
    Acum, de fiecare data cand imi zice “SALUT” o face raspicat si cu o voce sigura, iar eu ii raspund “HAI NOROC” si ma bucur ca l-am scapat de complexul… pai… “Bolog”😀

  7. screeach said

    Bolog esti un complex!

  8. jo said

    hahaha… trist… poate o cheama iza?😀
    ce needucata, un mersi si un zambet meritai.

  9. Ama said

    Atunci, o intrebare, cand prietenii unei fete (adica amici) ii deschid usa, o lasa tot timpul sa intre inaintea lor, o ajuta, etc, ce gandesc in momentul acela?

Leave a Reply

 
