Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Generatia seX

Posted by Domnul Bolog on 25/02/2009

Pe vremea mea fetele de 15 ani inca mai aveau oracole, abia descopereau baietii si erau disperate ca le-au aparut primele fire de par pubian. Pe vremea mea fetele la 15 ani erau aduse la liceu de parinti cu masina, iar acasa abia descopereau atomic tv. Se imbulzeau ca oile pe baiatul cel mai popular al clasei si in timpul liber isi faceau una alteia parul si unghiile. Pe vremea mea fetele de 15 ani aratau de 15 ani si se purtatu de 15 ani.

Acum vad de ce nu ma inteleg parintii, nici eu nu inteleg ce s-a intamplat in ultimii 4-5 ani. In zilele noastre fetele de 15 ani arata a 18 ani si se poarta ca niste tinere domnisoare cu experinta avansata! In continuare se ingramadesc ca oile pe cel mai popular tip, dar in drumul lor ca sa nu se plictiseasca se mai ling(saruta) cu 2-3. In zilele noastre fetele de 15 ani stiu sa fac lap dance, si stiu sa se joace cu limba ta de ti se incing calcaiele.  Dezbat seara la o bere pozitiile sexuale preferate si daca este sau nu sexul oral necesar! Fumeaza doua pachete pe zi si pot duce mai mult alcool decat o sa fiu eu vreodata capabil! 

Aveam 18 ani si imi trasesem gagica de 3 zile, era marfa, trebuia sa aiba vre-o 19-20 ani…stia sa puna prezervativul cu gura…apoi am aflat ca are 14 “spre” 15. Mi-a cazut cerul in cap…pe frunte imi scria “Corupere de minori!” .  Cand am incercat sa-i fac vant tipa m-a amenintzat! La 14 spre 15 ani stia de santaj si compromisuri! Imi zicea: “Te las in pace daca ti-o tragi cu prietena mea cea mai buna!” …La care eu fericit ca nu trebuia sa jefuiesc vre-o banca sau sa omor pe cineva  o intreb: “Cati ani are?”

Raspunsul a venit rapid si scurt: – 14…spre 15!

Ce ati fi ales dosar penal sau sex cu o minora? Si o intreb pe prietena cea buna: De ce naiba nu esti virgina?

-A! Mi-am tras-o la 13 ani..esti ratata scolii daca esti virgina!

10 Responses to “Generatia seX”

  1. Cer Senil said

    Moama cat de naspa, eu daca eram in locul tau refuzam………..not. ‘ai frate, sunt o gramada care ar da bani sa foota o minora si tu ……..

  2. Zuanna said

    Raspunsul este, simplu, accesul la prea multa informatie. Poate ca ele se simt incomod dar nu o arata din cauza mandriei. “Trebuie sa fiu cea mai tare !”… Sunt si copii mici de vreo 7 ani care-ti cer o tigara pe strada, ce ar trebui sa fie ciudat la o pustoaica de 14-15 ani care se fute in draci ?
    Cunosc persoane de genul. Totul este pentru a atrage atentia, iar ele nu stiu ca ar putea sa-si manifeste senzualitatea si la o alta varsta, cu rezultate mai fericite.
    Asta nu inseamna “maturitatea” despre care ele vorbesc. Maturitate inseamna altceva, si in niciun caz nu se rezuma la experienta sexuala… Evident ca si aia conteaza intr-un anumit punct din viata, dar nu te schimba pe tine ca om.
    Imi e frica sa ma gandesc cum vor fi copii nostri… :))

  3. av. said

    Domnule Bolog nu exista infractiunea de corupere de minori in codul penal roman aflat in vigoare.
    Din ceea ce spuneti era vorba de
    coruptia sexuala (e vorba de acte cu caracter obscen savarsite asupra sau in prezenta unui minor , nu detailez aici imaginatia fiecaruia nu are limite) art 202 c.pen ,
    sau in cel mai grav caz act sexual cu un minor ar 198 c. pen .
    Pedepesele sunt mici si cu siguranta in caz de condamnarea a-ti fi primit o condamnare cu suspendare.
    Se poate chiar scapa fara probleme daca invocati eroarea de fapt(art 51 c. pen)si faceti dovada ei , fireste.
    Dar am rezerve in privinta fetei ca ar fi inaintat o plangere la organele de politie.
    In rest aveti dreptate in articol totusi,nu trebuie generalizat.Sunt multe fete cu un comportament normal.

  4. Ira said

    nu-i chiar asa
    exista fete cu principii… probabil n-ai intalnit inca, dar sunt!!
    si se mira si ele de ce fac alte fete de 15 ani

  5. Tanaku said

    ma…intamplarile sunt deja banale:)) eu am alta problema..una de gramatica! BOLOOOOOOG! se scrie “vreo” si “vreodata”! nu-i nevoie de cratima…ma zgarie pe creier…

  6. screeach said

    ii spuneam ca oralul este obligatoriu!
    Ce vrei frate? fetele isi completeaza lista, ai fost pe lista! Nu ai ce sa le feci. SI cred ca e mai corect sa spunem ca te-au corupt ele pe tine…

  7. vladinwonderland said

    da, oralul este obligatoriu!!! si da, chiar esti ratata scolii daca esti virgina… si DA, esti foarte bine privita daca ma corupi pe mine!!! so… who wants to go first?

  8. Alya said

    da….buna tema…de actualitate :))
    ieri ma intreaba cineva ce clasa sunt la liceu :))
    incep sa rad evident si intreb daca am fata de 17 ani…ii spun ca am 22…si se aude un glas: “babo”
    aoleu….fetele de la 20 de ani in sus nu mai sunt la moda =))
    acum baietii cu care la 14 ani jucam ascunselea acum au prietene de 14…care sunt virgine…dar nu-i problema…ca fac sex oral…
    dupa cum spuneam…problema de actualitate…mare problema….:))

  9. Gârby said

    :)) mie-mi plac minorele :)) nare un telefon? :))

  10. Artoir said

    Gârby … esti pedofil ?

    Daca da dute vere la mititica. Cred ca te invartzi usor in juru pushcariei si nu stii pe unde sa intrii. Esti probabil inca virgin si comportandu-te asha.. vei ramane pentru multa vreme.

Leave a Reply

 
