Nu uita sa ma bagi la blogroll…

6 lucruri care ma fac sa zambesc

Posted by Domnul Bolog on 01/03/2009

Din seria lepselor, astazi, pentru ca mi-e lene si nu am timp, voi scrie ce ma face pe mine sa zambesc.

1. Click-urile. Adica tipele care ma privesc cu “inteles”: in club, pe strada, in metrou, in mall cand sunt cu prietena la magazinele de lenjerie intima, iar ea nu e prin preajma sau la facultate… click, click, click…dar cine tine numarul

2. Naivitatea fetelor cu care mai vorbesc in ultima vreme. Nu e una sa aiba ma mult de 18 ani si toate se cred femei cu experienta, satapane pe propria lor viata. Felul cum vorbesc, siguranta lor, cum vor ele sa apara in ochii altora, cum le iese ce isi propun si cum sunt ele cu adevarat…e fantastic sa vezi transormarea fetei in femeie!

3. Cum se zbat baietii sa impresioneze lumea! Cate figuri, cata personalitate…barbati adevarati, don juani veritabili, maestri in psihologia comportamentala a femeii. Cu miscari sigure si aruncari de priviri “ucigatoare” ei agatza totul in jurul lor…mai ales garduri!

4.  Fatalismul tinerilor din ziua de azi! “S-a terminat lumea”, “nimeni nu ma intelege”, “eu nu sunt ca ceilalti”, “sufar”, “iubesc”, “tu nu stii cum e viata mea”….hai nu mai spune, cat de speciali sunteti cu totii, ce viata lunga si plina de dureri, ai 16-17 si deja vorbesti despre greutatile vietii?

5. Eu! Cate de magar si parsiv pot fi uneori, cat de autist si ciudat alteori… uneori ma uimesc! Latura mea narcisista e “powerfull”… adevarul e ca eu zambesc tot timpul, pe dinauntru,  am tot ce isi poate dori orice om: fericire si un viitor frumos in fata!

6. Prietena mea!

5 Responses to “6 lucruri care ma fac sa zambesc”

  1. Fatalismul tinerilor din ziua de azi! asta chiar e amuzant! atat timp cat nu-si scurteaza venele:))) intr-adevar, de acord cu tine, e un pic tampit(daca nu chair de tot) sa te plangi din orice si asta doar pt ca noi, restul nu intelegem! lasa, mamaie, ca altii au trecut prin razboiae si tot is mai bine decat tine! cat despre narcisismul tau…e bun, ca-i faci si pe altii sa zambeasca!:)

    primavara faina!

  2. si cu mine cand ma uit din tocu’ ushii – 7

  3. Domnul Bolog said

    cand te uiti tu din tocul usii…ma rusinez…

  4. Sunt de acord cu postarea nr 3, dar imi place tot ce ai scris…si cand “le vezi pe toate” cum sa nu zambesti? La nr 5 ….iti respect parerea….:)

  5. shorty said

    “maestri in psihologia comportamentala a femeii”
    Asta imi place si mie… uneori rad cu lacrimi!

Leave a Reply

 
