Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Nu chiar atat de diferiti…(rescris)

Posted by Domnul Bolog on 02/03/2009

Ce este natura umana, ce ne defineste pe noi…sunt oare diferentele? Culoarea pieii/ parului, sexul, inclinatia sexuala, credintele poitice/religioase sunt prea putin importante si valoreaza prea putin in fata conceptului de rasa umana!

Dar eu nu vorbesc de asemanarile evidente, doua maini, doua picioare, ci de acele mici momente universale ce se petrec oricui, oricat de diferit s-ar crede!

1. Sa ridici un geamantan pe care il considerai greu? Geamantanul cu tot cu mana se  ridica cu o viteza naucitoare, iar tu, pentru cateva secunde te consideri supra uman …ca abia apoi sa realizezi ca geamantanul e gol! Ti s-a intamplat? Eu am spart astfel lustra din camera mea… nu-mi cunosc propriile forte!

2. De cate ori te-ai plimbat prin casa fara rost? Intri intr-o camera te uiti putin, iesi, intri in alta camera, dai turu camerei si iesi din nou si revii de unde ai plecat: “Ma ce pu…mea am facut? Dau ture de nebun prin casa?” Si apoi iti amintesti ca, virgula, cautai ceva…dar oare ce? Tot din seria asta de cate ori te-ai trezit stand in mijlocul unei camere intrebandu-te “De ce naiba am intrat in camera asta?”

3. Ti s-a intamplat vreodata sa dormi dupa masa si sa trezesti pe intuneric si sa nu stii ce zi e “Oare e tot azi…sau azi e maine?” ?  Dar de cate ori ai avut impresia ca e o alta zi a saptamanii? “Ah…weekend in sfarsit pot sa dorm pana la 12!”…si ratezi examenu, sau intarzii la munca…

4. Si de cate ori ai atentionat pe cineva ca are ceva pe fatza aratandu-i locul exact pe fatza ta, iar retardul si-a frecat intreaga fatza mai putin locul pe care i l-ai aratat? Nu ti-a venit sa-i arzi una in mufarina….sau poate ai ajuns in situatia in care chiar tu sa ii stergi acel ceva de pe fata ” E special…saracu, hai ca il ajut eu ca nu se descurca singur!”

5. Dar de cate ori ai urcat/coborat o treapta in plus? Nu te-ai trezit cu sholdurile in piept la coborare sau facand ca un “calutz naravas” la urcare? Stii cat de hazlii arata oamenii cand li e intampla asta? Este!… sa vezi ce fetze fac, surpriza si indignarea din ochii lor…” Ma, ce dumnezeu?…parca mai era o treapta aici!”

6. De cate ori ti s-a intamplat sa te uiti la ceas si sa nu stii cat e casul dupa? Si sa te uiti din nou…si tot sa nu stii cat e? Si sa te mai uiti o data ca apoi sa vina unu si sa te intrebe ” Cat e ora?” ca tu sa te mai uiti a patra oara ca sa ii spui cat este? Eu unu ma uit la ceasul meu de zeci de ori, zilnic, dar rar stiu cat e ceasul!

Exclusiv pentru tipi: Dar de cate ori ti-a venit sa stranuti cand te pisai? Ce ai facut?

Sunt sigur ca sunt mii de alte intamplari de acest fel….daca aveti timp completati lista! Lasati un comment!

3 Responses to “Nu chiar atat de diferiti…(rescris)”

  1. rosu said

    Heh, m-am tinut cu mana libera de nas, functioneaza de fiecare data!

    Faza de la 5. o patesc de obicei cu bordurile. In completare:

    7. De cate ori ai verificat daca e incuiata usa seara? Vezi ca e ok, te duci, te bagi in pat, iti gasesti cea mai confortabila pozitie dupa care te intrebi “bah, oare am incuiat usa?” Si iar te ridici parasindu-ti pozitia confortabila pe care oricum n-o sa o mai gasesti dupa.
    Valabil si pentru alarma la telefon.

    8. Din seria “unde mi-e pixul” cu el in mana si altele asemanatoare nu cred ca are rost sa mai dau exemple.

    9. Preferatul meu: intru in scara, apoi in lift, apas butonul, urca, se opreste, ies din lift, scot cheile si observ ca n-am presul la usa. Ma uit in jur, nicaieri. Ma uit la ghena, nu-i. Ma gandesc “Cine plm putea sa-mi fure presul?” Dau sa bag cheile in yala dar ma opresc inainte sa o ating cu o privire debusolata: sunt la etajul 8. Eu stau la 9!

  2. andrei said

    George Carlin … specifica sursa daca tot scrii ceva

  3. Pretty Vacant. said

    faza cu treapta in plus ma ameteste pentru toata ziua :))))

Leave a Reply

 
