Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Vreau o savarina!

Posted by Domnul Bolog on 09/03/2009

Eu: -Buna!

Ea: -DA! Stiu ca sunt!

-?!? Poti sa ma ajuti cu ceva?

-Depinde! Ce vrei?

-Un pic de ajutor la cursu trecut! Ai reusit sa intelegi ce a zis idiotu’ ala!

-Daca veneai in primu rand auzeai si tu! Vrei cursurile, nu?

-Tu ai zis-o,  nu eu!

-Ti le dau…la schimb cu…

Eu: Ce vrei tu,  desigur!

Ea: Ce poti sa-mi oferi?

Eu: Stii, nu ar trtebui sa ma lasi pe mine sa aleg rasplata! Am imaginatia prea bogata! Alege tu!

Ma priveste lung, baga un zambet de “flirt de bucuresti” si spune usor la ureche: Vreau o savarina!

– <<Sfinte cacat! Ea ma citeste? Nici nu stie cine sunt!>> Apropo, eu sunt…Alexandru!

– Eu Irina, deci ai un nume!

– <<Stie de “Domnu’ Bolog” sau nu?>> De ce nu as fi avut un nume!

– Nimeni nu il stie, toti stiu de Bolog! Asta nu e nume! Cum ziceam, vreau o savarina… Domnule Alexandru!

Mai sunt doua savarine… vezi Concurs!

4 Responses to “Vreau o savarina!”

  1. Ira said

    ea poarta numele meu, daaar eu sunt moldoveanca;))

  2. Aurel said

    Oare cat la suta dintre barbati stiu sa puna botul la o savarina,sa se bucure cu adevarat de ea?

  3. Caulfield said

    Cum e zambetul de “flirt de Bucuresti”?

  4. Domnul Bolog said

    nu stii… hai maa… e ala grosolan de evident!

Leave a Reply

 
