Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Dupa doar o luna

Posted by Domnul Bolog on 12/03/2009

Ieri, 11 Martie am implinit o luna de cand am blogu pe wordpress! Dupa doar o luna cica sunt mai tare decat 95,69% din blogeri! Dupa doar o luna sunt in ZeList pe locul 1332 si in BlogRank pe 846.

Intr-o singura luna am adunat 8.680 de pageviews….in luna Februarie am doar 5260 de vizite…cate credeti ca voi aduna pana la sfarsitul lui martie… pe langa cele 3420 care le am deja…:P

Am vizite din toata Romania si nu numai! Va multumesc! Va multumesc fiecaruia in parte…daca nu ma citeati nu puteam sa ma laud acum…si ma laud…si ma simt bine, pentru ca astfel de lucruri, oricat de insignifiante ar fi in esenta lor,  conteaza pentru mine!

Multumesc

Domnul Bolog.

2 Responses to “Dupa doar o luna”

  1. domnisoara mea said

    scrie si tu subiecte “piparate” si te vom citi si mai des:))

  2. Zuanna said

    Egocentristule. :))

Leave a Reply

 
