Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Obiecte…

Posted by Domnul Bolog on 18/03/2009

O privesc suspect…trebuie sa verific: – Te deranjeaza ca te folosesc ca pe un obiect?

Raspunsul ei ma loveste scurt: – Nu!

– Pentru ca si tu faci la fel?

– Da! Cate tipe au mai zis “nu”?

– N-am mai intrebat pe niciuna…

– Minti! Pun pariu ca faci asta des… nu cu toate, dar nu poti sa-mi zici ca …

– Conteaza atat de mult?

– Pentru mine nu! Ce dragut…suntem doua obiecte! Ce obiect sunt eu?

Iar sunt luat prin surprindere…poate fi o intrebare nevinovata sau…asteapta un anume raspuns?

– Esti o masca…o masca de oglinda!

– Imi place…ti-am citit articolul… (vezi Masca)

– Iar eu sunt?

– Tu esti…un semn de intrebare!

– Asta nu e obiect…parca eram obiecte!

– Bine…tu esti…un jurnal! Un jurnal de fata…jurnalul tuturor fetelor pe care le cunosti!

– Nu chiar toate…

– Iar incerci sa ma minti! Daca e sa vorbesti cu o tipa…ceva se schimba la infatisarea ta, ochii inspira incredere… mie inca nu-mi vine sa cred ca ti-am spus ce ti-am spus pana acum…esti sigurul care mai stie acele lucruri!

– Un jurnal…secret si o masca… de oglinda!

– Un obiect stie adevarul celalat il ascunde!

– Atunci eu sunt mai smecher de cat tine…stii, jurnalele, mai ajung si in maini gresite…uneori!

– Degeaba…caci eu am masca!

– …genial

4 Responses to “Obiecte…”

  1. Zuanna said

    :D…

  2. Domnul Bolog said

    bine…recunosc…articolul e o adaptare a unei discutii cu domnisoara Z.

  3. Domnul Bolog said

    ups…cumva am sters un comment?…poti sa repeti Domnule Screeach?

  4. Andi said

    vreau sa vad diacritice daca tot ai pus banner cu “noi vorbim româneşte”

Leave a Reply

 
