Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Scrisoare pentru parinti…

Posted by Domnul Bolog on 30/03/2009

Articolul a fost mutat aici!

5 Responses to “Scrisoare pentru parinti…”

  1. Be chill said

    Se intampla in 80% din cazuri ca parintii sa spuna copiilor ce sa faca si la ce facultate sa se duca… mai rau este atunci cand copii nu vor sa se duca acolo unde parintii isi doresc, asta am patit eu spre exemplu, iar acum inainte de bac si-au dat seama ca au gresit si vor sa recupereze timpul pierdut in care as fi putut sa invat…
    E destul de naspa sa ti se intample toate astea, dar asta e , ridici capul sus si o iei de la capat si faci ce stii tu mai bine🙂 (cel putin asta incerc eu sa fac acum…)

  2. Ame Libre said

    Idem….
    Pe mine ma amuza incercarle tatalui meu sa ma indrepte spre contabilitate( meseria mamei) dar de fiecare data se lasa cu injurii si discutii aiurea.
    Ai mei ma indreapta intr-o directie dar eu tot pe drumul ales de mine vreau sa merg, oricat de greu si de nevois pare sa fie. Vreau sa fac greselile mele, nu sa repet greselile lor.
    Iar in momentul in care ajung unde imi propun, imi pun in minte o tinta si mai inalta, dar nu inainte de a le reprosa ca am ajuns pe picioarele mele si nu datorita lor…

  3. lips like morphine said

    lasa ..intr-o zi vom fi independenti din toate punctele de vedere…ei cred ca noi putem invata din greselile lor..insa nu e asa…doar din propriile greseli vei ramane cu ceva…:)

  4. acelasieu said

    foarte tare tineo tot asa:)) mie nu imi spun parintii ce sa fac si tot nimic o sa fac in viata…:))

  5. raul said

    buna asta buna:D:D:D

Leave a Reply

 
