Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Ce vor femeile

Posted by Domnul Bolog on 01/04/2009

Articolul a fost mutat aici!

13 Responses to “Ce vor femeile”

  1. G. said

    Ma abtin de la comentarii.
    Ar trebui sa faci un articol si cu ce vor barbati,nici ei nu sunt atat de diferiti.

  2. A. said

    …si cu siguranta domnule B. uiti si de cele care stiu ce e ala un credit,o dobanda,rate …care nu sunt dependente de imaginea lor[si aici ma refer la moda].Sunt femei care stiu ce vor si nu fac parte din tipar.

  3. Ioana said

    Ma regasesc doar in primul punct. E foarte adevarat. Femeile sunt de neinteles. Eu sunt de neinteles. Nici pe alte femei nu le pot intelege bine. Avem o gandire foarte sucita. Dar totusi, de multe ori, ma stresez ca nu-s inteleasa de baieti. Hmm, de neinteles indeed. In rest, or fi astfel de femei, dar nu cred ca toate sunt asa. Mie cel putin nu-mi place sa ies in evidenta, am trac de audienta, ma machiez din an in Paste si atunci cu mascara si luciu de buze, mare ocazie, mare sa pun fard de pleoape (si asta pentru ca nemachiata arat ca un copil si imi place asta), nu ma agit pentru haine, nu ma agit pentru trend, ma imbrac in ce ma simt bine, nu in ce zice cutarescu ca se poarta in anul curent, nu ma agit daca X-leasca are ceva piesa de vestimentatie identica cu a mea, am oroare de cumparaturi, iar despre bani, baietii cu care am iesit pana acum stiu cel mai bine cat sunt de “interesata” de bani. Asteptam continuarea:P.

  4. Ioana said

    Si la capitolul ciocolata ai dreptate.

  5. Femeie said

    “femei,femei….e plina lumea de nebune…”
    E…hai sa fim cat se poate de sinceri…sunt multe exceptii de la cele scrise de tine…Eu sunt una din exceptiile alea…
    – O femeie vrea sa fie inteleasa de barbatul pe care il iubeste,nu de toti,dar tampitul,ce sa stie…o ia pe-asta cu “femeile sunt de neinteles si gata,si-a satisfacut neuronu’ pisalog.
    – Eu una,nu vreau sa fiu in centrul atentiei,prefer sa fiu tipa din umbra…
    – In pas cu moda vor sa fie si barbatii…nu toate femeile sunt exagerate la chestia asta…daca ai deschide bine ochii,ai putea vedea clar
    -NU IMI PLAC DULCIURILE….rar,chiar extrem de rar mananc dulciuri..stau bombonelele pe langa mine degeaba,nu ma atrag..
    -Femeile vor shopping – asta in conceptia voastra…Eu una,ma duc sa imi iau ceva hainute numai knd e nevoie…la 6 luni daca s-ar putea,poate as prefera mai rar,si atunci sa fie: hap-hap…asta,asta si gata…1 ora maxim si hai aksik…
    -Femeile nu vor bani – Eu una vreau,si ii vreau pe ai mei! si iti pot spune k : da frate,ma duc undeva pe banii mei, fac eu cinste amicilor(daca merita) sunt independenta financiar si ma mandresc!
    si ghici ce varsta am…

  6. wyo said

    Nebuna,artagoasa,dificila,urata,grasa,chioamba,stramba,ciunga … s.a.m.d. dar…. barbatul isi iubeste femeia.

    To really love a woman,
    To understand her,
    You’ve got to know her deep inside …
    Hear every thought,
    See every dream,
    And give her wings when she wants to fly.
    ….
    When you love a woman,
    You tell her that she’s really wanted.
    When you love a woman,
    You tell her that she’s the one…

    (Brian adams – Have you really loved a woman) – pentru cine are “urechi” sa sculte si sa inteleaga cu adevarat….

  7. Horia said

    ce-mi place ca toate astea care au postat sunt exceptii :))

  8. Domnul Bolog said

    mama mama…ce a sarit populatia feminina…ei? cum e? barbatii sunt porci, misogini si indiferenti…toate sunt generalizari… ca si articolul mai de sus, care, apropo, nu l-am terminat…mai e de scris! Normal ca va simtiti la ce am scris, normal ca exista exceptii, DAR majoritatea vorbeste: iar statistic, femeile vor ce am scris eu!
    Domnisoara G mi-a zis ca asa le vedem noi barbatii pe femei… ca defapt ele nu sunt asa… si totusi, mallurile sunt incarcate la refuz de femei, toate aveti breton si ochelari de musca si toate va paruiti si va luati la palme pe care e mai cu mot! Si daca nu aveti breton, purtati pantalony skinny mov cu skate shoes, si aveti parul intr-o parte si va plac dungile, patratelele, scheletii si stelutele… mai vreti sa continuu?…Oare gresesc atat de mult?

  9. G. said

    Domnul Bolog: tipic misogin…sau mai bine zis…ce lasati sa se vada
    Get: sau mai bine spus ce vreti voi sa vedeti de la noi

    Adica:Uneori nu este doar ceea ce vrem noi sa parem,uneori pur si simplu este primul lucru care iti sare in ochi deoarece il vezi de atatea ori.Asta incercam eu sa spun domnule.Si eu iti dau dreptate dar nu in totalitate.
    Generalizand,ai mare dreptate daca particularizam aici se schimba lucrurile.

  10. […] Ce vor femeile […]

  11. "domnisoara mea said

    ai descris perfect PITIPOANCELE exclusa fiind prima parte ‘femeile vor ca barbatii sa le inteleaga’.Am putea zice acelasi lucru si despre barbati, si dumealor isi doresc sa fie intelesi de femei!!!

  12. Chandramukhi said

    There are lies, there are big lies, and there are statistics.

  13. Mahwoolee said

    “femeile intotdeauna se plang ca “barbatii nu stiu ce vor femeile”…” – never heard that;

    “La ele totul tine de stare, de cum se simt ele, de pozitia stelelor pe cer… pot sa aiba chef de “ceva” si dupa 5 secunde de “altceva”.” – oricine poate sa aibe chef de ceva intr-un moment si in urmatorul moment de altceva….hahah

    “Femeile au avut intotdeauna probleme sa se explice, sa isi descrie trairile… sunt incapabile sa ofere informatii concrete si la obiect prin cuvinte, propozitii, fraze!” – extrapolare nelegitima; nu-i nimic rau sa nu poti sa oferi “informatii concrete si la obiect prin cuvinte, propozitii, fraze”, atat timp cat le poti oferi pe alte cai.🙂
    “dar cand vine vorba de interactiunea cu barbatii… femeile vor fi intotdeauna vagi, ambigue, neclare!” – poate daca te-ai fi documentat mai mult inainte sa faci asemenea afirmatii de-a dreptul puerile, ai fi inteles ca fiecare persoana, indiferent de sex are o emisfera cerebrala dominanta a creierului cu care proceseaza informatiile de cele mai multe ori, si majoritatea femeilor o au pe cea dreapta, adica isi folosesc intuitia intr-o mai mare masura,(acest fapt nu le face mai putin inteligente). But i’ll stop here, so your brain won’t explode.

    “Femeile vor sa fie in centrul atentiei!”,”Femeile vor sa provoace invidie si gelozie!” – :))))

    “iar statistic, femeile vor ce am scris eu!” – and that’s what crowns it all :)))))
    Statisticaly, you’re one of the 2,5 billion idiots who won’t ever understand the complexity of life and its inhabitants.

Leave a Reply

 
