Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Passion de Buena Vista: GENIAL

Posted by Domnul Bolog on 07/04/2009

Da ma carnatilor… am fost la concert! N-a vazut ochiu vostru de carnati de canapea asa concert! N-am inteles o boaba din ce ziceau ei acolo, dar muzica, dansul, atmosfera ce o creau nu avea nevoie de explicatii… sincer nici nu cred ca exista cuvinte sa explice ce s-a intamplat acolo!

Sala tuna la aplauzele publicului, iar muzica parca ne hipnotiza! De unde eram eu puteam sa vad cum oamenii se ridicau din scaune si incepeau sa danseze!

Spectacolul a mers ca uns, coregrafia a fost fara cusur, dansatorii s-au sincronizat perfect, iar muzica… ah muzica… urechile voastre de muritori intoxicati de muzica comerciala ar fi fost surde la notele divine ce m-au incantat pe mine.

Ascultati si plangeti… ascultati si invidiati-ma… carnatilor:

3 Responses to “Passion de Buena Vista: GENIAL”

  1. Ioana said

    Poate as fi si eu un carnat plangacios si invidios,daca ar merge videoclipul.๐Ÿ™‚
    Embedding disabled by request!

  2. Domnul Bolog said

    sa ma fut pe youtube ca imi scot videoclipurile in mod constant…se va rezolva!

  3. Ioana said

    Ok,deci sunt un carnat invidios!๐Ÿ™‚

Leave a Reply

 
