Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Ce mai asculta Domnul Bolog 31

Posted by Domnul Bolog on 08/04/2009

2 Responses to “Ce mai asculta Domnul Bolog 31”

  1. […] Ce mai asculta Domnul Bolog 31 […]

  2. Ioana said

    Nu e nevoie. Doar daca citesti ce scriu si iti place, altfel, nu. Eu oricum am linkul tau la blogroll pentru ca te citesc. Numai ca am facut cateva modificari la blog si cateva zile nu am mai afisat linkuri. Azi am finalizat lista. Dar desteptul ala de zelist ma baga la toti la linkuri disparute. Mda. Cam asta a fost. Numai bine!;)

Leave a Reply

 
