Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Cum sa te razbuni 1

Posted by Domnul Bolog on 09/04/2009

La varsta mea am adunat multe cunostiinte…care, de-a lungul timpului, s-au dovedit fie de incredere, fie niste nemernici imputiti! De felul meu sunt o persoana orgolioasa si rar suport magariile oamenilor la adresa mea, dar…nu le raspund cu aceeasi moneda! Prin natura si constitutia mea  nu prea pot sa iau oamenii la bataie, nu imi place violenta si am pielea destul de sensibila, fac vanatai destul de urate… dar asta nu inseamna ca nu ma razbun!

Urmatoarea metoda de razbunare este cu efect pe termen lung! Pentru a o duce la bun sfarsit iti va trebui o o capacitate de disimulare cat mai perfectionata, calitati de ninja, o folie de la un pachet de tigari si cantitati reprezentative (industriale) de lichide corporale proprii! Eu vad metoda posibila numai la baieti… dar daca esti o domnisoara… um… capabila poti incerca si tu!

Cum am facut eu: Am ajuns la petrecerea unui om pe care nu il suportam si la randul lui nu ma suporta. Am venit de mana cu fosta lui, care era invitata la petrecere deci am avut intrare libera! Toata seara am fost minunat… am socializat cu oamenii, am ras cu “victima” si am facut rost de doua numere de telefon de la doua gagicute! Am pus muzica, i-am indemnat la dans, i-am invatat jocuri de petrecere, iar apoi cu capacitatile mele native de ninja m-am facut nevazut!

Eram in baia lui… totul mergea perfect, aveam la dispozitie cam 10 minute… nu trebuia sa am un comportament suspect: am lipit pe usa baii o foaie de A4 pe care am scris mare ” MA CAC! Revin in 10 minute!” si am inchis usa cu cheia! Omu avea o singura baie, iar asta ma bucura enorm, caci razbunarea mea trebuia sa se rasfranga asupra intregii sale familii! Am scos plasticul de la pachetul de tigari si dupa cinci minute l-am umplut ochi cu laptic de Domnul Bolog! Dupa am luat tubul de pasta de dinti…era perfect, trei cincimi plin, pasta de dinti alba, omogena!  Am taiat un colt de la plasticul pachetului de tigari plin cu smantana si am stors tacticos continutul in tubul de pasta de dinti! Am pus dopul la tub si am framantat bine ca sa amestec pasta de dinti cu elementul surpriza!

Evident nu am fost prins… am fost din dou primit de oameni cu bucurie, oamenii strigand “3 chile mai slab, incredibil” si ” bologel nu mai e gras”… totul era perfect, nimeni nu banuia nimic, iar eu eram in sfarsit bucuros, cu adevarat ca sunt acolo!

Nici pana azi nu i-am spus nimic omului, nici nu trebuie, eu sunt passive-aggresive, satisfactia mi-am primit-o zilnic in timp ce ma spalam pe dinti stiam ca atat “amicul” meu cat si tot neamul lui hoti(poveste lunga) se spala cu “copii mei” pe dinti!

Incercati si voi… e minunat!

5 Responses to “Cum sa te razbuni 1”

  1. G. said

    Minti.Mie mi-ai spus ca a aflat[evident tu i-ai spus]si ca te-a [citez]”alergat”cateva luni.
    :))

  2. Domnul Bolog said

    detalii… e adevarat..am vrut sa-l fac sa ma urasca…

  3. G. said

    Din seria:”Stiu ce ai facut vara trecuta”eu voi spune: “Iti stiu secretul”>:)

  4. Lavinia said

    Buna. Numele meu este Lavinia si am nevoie de o sugestie.Am 15 ani si plac un baiat Razvan din clasa la mine de trei ani, dar mie greu si nu stiu cum sa i-o spun… daca el atunci cand afla ma respinge si nu ma mai baga in seama? cum sa procedez? sa io spun?

  5. Domnul Bolog said

    la varsta voastra depinde foarte mult si cum arati… daca tipul e … cum ii ziceti voi… ummm… cool… iar tu nu atat de secsi… tipul te va vedea maxim ca pe o amica….+ la varsta asta baietii nu vor relatii… ci faima si popularitate… vor fane(grupies) si sa o “arda” cu baietii…! Bafta in continuarre… poti incerca sa-i spui ce simti (dar NUMAI IN PARTICULAR… in public cu alti oameni noi ne purtam ca niste imbecili)… dar sunt sigur ca vei avea sanse mai mari de reusita cu baieti mai mari ca varsta!

Leave a Reply

 
