Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Pe .ro sau nu?

Posted by Domnul Bolog on 09/04/2009

Astept sfaturi… eu unu as cam vrea sa ma mut… mi se pare miscarea logica… stiu sunt inca mic, dar uneori simt ca wordpress-u imi limiteaza libertatea de miscare, iar blogspot-u nu imi ofera destule motive sa ma mut din nou pe el!

Vreau sa fiu domnulbolog.ro, vreau sa nu mai depind de un template de wp limitat, vreau mai mult spatiu, vreau o schimbare! As vrea ca sa scriu intr-un loc care sa ma reprezinte, care sa fie personalizat asa cum imi place mie! Dar cred ca v-a mai trebui sa astept… in primul rand sunt atehnic, habar n-am sa ma descurc in html, habar n-am de unde o sa fac rost de hosting ieftin, habar n-am de cineva din bucuresti care se pricepe la web design cu care sa vorbesc si sa-mi expun ideile!

As putea sa caut, dar oare merita? La aceasta intrebare vreau sa-mi raspunde-ti voi!

5 Responses to “Pe .ro sau nu?”

  1. Ira said

    probabil cei care ti-au citit postarile pana acum o vor face incontinuare pe domnulbolog.ro🙂

  2. Bamb00cHa said

    asa este🙂 Poti avea si alte teme , alt aspect . Muta-te😛

  3. Far Away said

    Normal ca merita😉

  4. Exceptiul said

    du-te pe .ro ca acolo in timp poti sa ajungi la libertatea aia care o vrei. Aici sau pe blogspot, nu.
    Chiar daca o sa-ti ia ceva timp pana iti personalizezi blogu asa cum vrei, macar stii ca poti, aici nu prea.

  5. Eu said

    Eu zic că textul contează mai mult decât contextul. Poți să scrii și pe pereți în baie, cu căcat, dacă scrii ceva interesant vei fi citit.

Leave a Reply

 
