Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Leapsa 3

Posted by Domnul Bolog on 10/04/2009

Am mai ciordit o leapsa… de data asta de la domnisoara Bianca ! De dat nu o mai dau la nimeni… ca-s smecher!

CE TE FACE SĂ-ŢI LINGI DEGETELE?

Eu nu prea fac gestul asta… decat dupa ce m-am jucat cu prietena mea sau cand imit grosolan si vulgar pe o colega topita dupa mai stiu eu ce cocalar (bag  2 degete in gura si incep sa le sug si ling pana ce tipa ma face porc scarbos si pervers[ in paralel ma joc cu unul dintre sfarcuri sau cu presupusa “pasarica”] e fantastic sa le vezi cum se ataca)… una chiar s-a si simtit si a trebuit sa se justifice in fatza mea tzipand ca proasta ca ea nu face “aia”! Oameni obositi la creier… nu stiu de gluma!

CE-ŢI ÎNCÂNTĂ OCHII?

Domnul Bolog ( adica gogu meu), prietena mea, prietena mea goala, alte tipe (goale sau nu), caini care se reguleaza pe unde apuca, chilotii tanga trasi pana la omoplati, eu in oglinda (ca-s secsi)… ar mai fi cateva…dar numi place sa vorbesc despre prietena mea pe blog…as putea sa ma laud prea tare si nu e stilu meu…

P.S.: imi mai incanta ochii si minorele care se considera adevarate femei… sunt minunate sa le privesti cum merg pe strada, cum gesticuleaza, cum tin tigara sau cum fac din buze cand rotunjesc cuvintele!

CE-ŢI PLACE SĂ ATINGI?

Ba…mie imi place sa ating multe lucruri… le voi enumera: tzatze (asa, in general, nu neaparat unele anume), funduri (are rost sa ma explic?), asta e cenzurata (da puteti sa banuiti, merge la toate 4 intrebarile…),  pe Domnul Bolog (gogu) ! Dupa ce mana mea a fost prin locurile mai sus mentionate imi place sa ating fetzele oamenilor si buzele tipelor.

CE MIROSURI TE ÎNCÂNTĂ?

Ma incanta mirosul de cenzurat( difera de la fata la fata, asta il face asa special), mirosul propriilor “aere” (mai ales dupa fasole sau mici), mirosul de dupa sex (aerul statut si mirosul de cauciuc incins) si mirosul unei flori care se numeste basina porcului ( mai tarziu aceasta floare se transforma in papadie)!

2 Responses to “Leapsa 3”

  1. Şi dac-o fur? Huh? Cum mă opreşti? Huh?!?😛

  2. Domnul Bolog said

    fur-o tati… ca asa am facut si eu…:P

Leave a Reply

 
