Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Ce ai face daca…

Posted by Domnul Bolog on 13/04/2009

Ce ai face daca te-ai trezi de sex opus?

Am inventat  o noua leapsa! Scrieti voi despre asta… sa vada si ochiu meu daca sunt singuru’ ciudat de p-aci sau nu!

Daca m-as trezi eu fata… maaa… as fi BUNA! Avand in vedere constitutia mea si fatza pe care o prezint… as fi material de laba garantat!  Deci, ma trezesc… ceva e diferit, ma simt diferit… da duc la baie si…primul lucru pe care l-as spune ar fi: “Coa… am tzatze!”

In mod clar m-as juca cu tzatzele cu orele, bucurandu-ma in sinea mea ca de-acum inainte nu v-a mai trebui sa-mi pensez sfarcurile! Ca veni vorba… daca as fi fata nu ar mai trebui sa ma rad, nu imi va mai creste par intre sprancene, iar parul de pe picioare ar fi mult mai rar si mai fin!

Daca m-as trezi femeie as sti sa fac sex oral la perfectiune! …avand in vedere complexele si frustrarile mele in legatura cu femeile… daca m-as trezi femeie… cu siguranta as fi o curva profitoare, nu as avea fite de buftea in mine si as face sex oricand si oricum… fara sa fac mofturi!

Dupa orele de distractie cu proprii sani… as face sex: una dintre dilemele mele cele mai mari este: Cum e orgasmul la femei?Daca as fi femeie, cred ca n-as mai iesi din casa… as sta toata ziua si m-as masturba. Intotdeauna am considerat ca  daca barbatii ar fi avut sani si clitoris nu ar mai fi fost interesati de femei! O parere stupida, dar cu siguranta asteptarile noastre de la femei ar fi fost mult mai mici daca ne-ar fi crescut si noua…cu siguranta am fi inteles femeile mai bine si le-am fi apreciat mai mult!

Tzate, muie, sex, masturbat, orgasm…ce altceva ar mai fi? Probabil as fi incercat orice in acea zi… mai putin sexul anal si  as prefera ca dupa ce ziua se termina, eu sa adorm si sa ma trezesc din nou “domn”! Ma bucur ca sunt barbat si oricat de mult cred ca ar fi trebuit sa ma nasc femeie (nu am apucaturi de barbat: nu ma intereseaza masinile, nici fotbalul, nici lokal kombat… curand un nou articol despre asta), ma mandesc cu faptul ca sunt barbat! 

Cand o sa scrie o fata ce ar face ea daca s-ar trezi barbat o sa intelegeti de ce sunt atat de mandru…

6 Responses to “Ce ai face daca…”

  1. nicu said

    m-as examina in oglida vreo cateva minute bune, si m-as gandi Cum e orgasmul la femei?, as sta ore intregi intr-un bordel sa pot observa adevaratele dorinte si placeri ale unei femei

  2. Bitza said

    Daca m-as trezi intr-o dimineata femeie…probabil ca m-as baga inapoi in pat vreo ora doua sa imi revin… As face un barbat sa se simta extraordinar din toate punctele de vedere .

  3. wyo said

    daca m-as trezi barbat…😕
    ar fi…hmmm….interesant,pt. k asta e cel mai mare regret al vietii mele : k nu m-am nascut baiat…
    as fi in culmea fericirii;
    – as face o laba,sa simt si eu ce simtiti voi in momentele voastre :-” ;
    – m-as intalni cu toti baietii din “gasca” si i-as intreba despre mine k femeie (intr-un mod subtil,normal),sa stiu parerile lor;
    – m-as intalni cu toate amicele mele si le-as f**e :D…de ce? nu stiu de ce,dar asta as face;
    – as face (pe cat de multe posibil) femeile sa sufere,dupa ce le-am satisfacut placerile,normal;
    – M-as duce la parinti…cred k ar fi socati😀
    – as bea bere si as sta pana tarziu afara
    – as iesi cu baietii la agatat
    – m-as bucura ca nu am celulita si nu imi vine ciclul
    – m-as bucura din plin de viata….
    ——daca am fi toti in aceeasi zi,de sex opus, m-as intalni cu tine sa imi faci “mumu” (pentru k vreau sa simt cum e si ai spus ca : “Daca m-as trezi femeie as sti sa fac sex oral la perfectiune! ” )

    Bineinteles,depinde cat timp voi ramane barbat…daca e pentru o zi….ar fi mai putine,pt k nu as avea destul timp pt toate…daca pt toata viata,pai ar fi fitza….

  4. rogue said

    as renunta la epilat, as trage pe mine prima pereche de blugi care e mai la indemana inainte sa ies pe usa,as avea mai multe femei decat sunt elefanti in congo.

  5. Zuanna said

    daca as fi barbat as vorbi foarte urat fara sa se uite cineva la mine dubios “nu e feminina” si alte chestii de genul… as fute toate bunaciunile, le as face sa se indragosteasca de mine si apoi le as lasa balta.
    ah… si m as uita la filme cu lesbiene non-stop fara sa para ceva ciudat…

    …si as pune toti tipii sub masa. si i as bate pe toti cocalarii :D:D !

  6. shorty said

    Exact ca si tine am o curiozitate.
    Mi-ar place sa simt, ceea ce simte un barbat cand intra intr-o femeie.

Leave a Reply

 
