Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Va mai amintiti?

Posted by Domnul Bolog on 14/04/2009

Unii dintre voi sunteti mai noi… dar acum ceva vreme am scris niste opere de arta… azi le voi aduce din nou la lumina!

1. In caz ca nu stiati am scris un ghid de agatzat pentru baieti, dar si unul pentru fete… desi stilul este oarecum primitiv, azi  cand le-am recitit a crescut inima in mine de mandrie!

2. Am prezentat metode cat mai originale de a te desparti de partener in colectia de scrieri Cum sa scapi de o tipa 1, 2 si 3!

3. Am propus un ghid de ocupatii pentru batranete pentru atunci cand, noi, generatia tanara, vom ajunge cu un picior in mormant!

4. Am scris despre foste, despre plosnite sau despre diferenta dintre a face sex si a face dragoste!

5. Dupa lungi introspectii am reusit sa-mi exprim in scris doua dintre dilemele mele cele mai mari( Dilema 1 si Dilema 2)…

Sunt sigur ca in perioada octombrie – ianuarie am mai scris multe articole de geniu… daca sunteti curiosi… nu ezitati sa vizitati pagina cu Toate Articolele!

One Response to “Va mai amintiti?”

  1. Zuanna said

    Asta e un post dedicat pageviews-urilor … =)))

Leave a Reply

 
