Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Cum sa te razbuni 2

Posted by Domnul Bolog on 15/04/2009

In opinia mea, oamenii pe care ii uram cel mai mult sunt cei care imprima o forma de autoritate asupra noastra: politistii, sefii, parintii si, desigur, profesorii! Aceste 4 categorii de oameni au fost, din perioade stravechi, motivul revolutiilor, rebeliunii si anarhiei! Tot datorita lor multi au comis crime si/sau s-au sinucis!

Oamenii, prin natura lor, sunt fiinte orgolioase si rar accepta, cu adevarat, oprimarile si constrangerile! Dar, din nefericire, autoritatile sunt autoritati, ne sunt superioare, adesea ele par intangibile! Ei bine…nu sunt! Majoritatea persoanelor in pozitii ce presupun autoritate si leadership sunt persoane complexate, incapabile sa se foloseasca de puterea lor! Sunt cel mai adesea oameni prosti, incuiati, neputinciosi in fata evolutiei si schimbarii! Si ei sufera si ei sunt foarte vulnerabili!

Daca nu poti sa-i ataci fatis, direct, agresiv… alege metoda pasiva!

Eu am avut intotdeauna probleme cu profesorii (azi vorbesc despre profesori, eu am avut probleme cu toate 4 categoriile)! Nu puteam sa-i sufar, erau toti niste relicve ale vechiului regim, conservatori si incuiati! Aveam si profesori tineri dar nu aveam ce face in privinta lor… ei urmau sa devina victime colaterale!

Eram in a XI- a, in liceu, tocmai se racisera evenimentele cu balul pizdii la care eu fusesem acuzat pentru falsificarea biletelor, iar eu vroiam razbunare! Comisia ce ma audiase era formata inevitabil din aceeasi profesori pe care ii aveam si la ore (era un liceu mic)! Era zi cu sedinta…iar eu o aveam pregatita la secunda! Timp de 2 ore profesorii aveau sa nu mai iasa din cancelarie! Ceea ce imi lasa mie timp berechet pentru a ma desfasura! Doua ore fusesera anulate inca din saptamana precedenta iar scoala era goala! Nu mi-a fost deloc greu sa intru neobservat de gardian si sa ma furisez in zona profesorilor! Era zona unde se regaseau toate incaperile administrative: secretariatul, cancelaria, biroul directoarei si…VECEUL PROFESORILOR…tinta mea!

Acum, daca ma gandesc bine, puteam sa ma razbun altfel, puteam sa aleg o treaba mai curata, dar furia mea era atat de mare, iar sentimentele mele fusesera intr-atat reprimat incat trebuia sa fac ceva odios, ceva ce urma sa ramana in istorie, ceva ce urma sa infurie in asa fel pe profesori incat sa-si recunoasca inutilitatea si incapacitatea de a rezolva problema! Dupa aceasta fapta (pe care o voi povesti in randurile urmatoare) scoala a fost asaltata de alti justitiari anonimi ce au adus pentru o vreme anarhia in randurile elevilor din intreg liceul!

Aveam la mine manusi chirurgicale, crema chinezeasca (aia cu miros mentolat, cutie mica, rotunda, rosie, cu un tigru auriu pe ea), haine de schimb si o punga sigilata, plina cu rahat de caine! Desi sedinta dura doua ore, eu nu aveam certitudinea ca secretarele sau cine mai stie din administratie nu avea sa intre in orice secunda peste mine! Trebuia sa fiu rapid, atent si eficient! Am fost… caci am terminat liceul de trei ani si nici macar nu am fost banuit pentru fapta mea!

Mi-am dat cu crema chinezeasca pe sub nari, mi-am pus manusile chirurgicale si in secunda in care am intrat in baia profesorilor am inceput sa manjesc toti peretii cu rahatul de caine… dar toti tati, chiar si podeaua si tavanul! Am pangarit colacurile de veceu, chiuvetele, robinetele si clantele! Rahat am avut destul… nu rahatul a fost problema mea! Problema a fost sa ies si sa scap de probe! Daca la intrare puteam sa observ tot ce misca in jurul meu acum eram inchis in o baie plina cu rahat!

Dar sunt un geniu… si in loc sa risc cum planuisem initial (iesirea era singura bresha  din planul meu malefic) am avut revelatia de a sari pe geam! Desi geamul era mic si pus la inaltime… eu eram inalt si subtirel!  Scoate manusi, schimba tricou si pantaloni, arunca tot intr-un tomberon si da-i foc! Poate am exagerat cu focul…

Multi oameni au fantezii cu cum isi omoara sefii sau cum impusca profesorii… unii mai ticniti le si pun in practica… parerea mea este ca aleg o abordare gresita! Razbunarea cea mai crunta este cea in care victima sufera si trebuie sa indure repercusiunile faptelor tale! Trebuie sa fie viu… ca sa moara de rusine!

5 Responses to “Cum sa te razbuni 2”

  1. unaccompaniedminors said

    genial , n-am ce sa spun :))
    pe mine inca nu m-au enervat profii atat de tare, incat sa le fac asemenea ‘farse’.

    si rezultatul? ai aflat ceva, dupa? cautau profesorii omu’ care facuse asemenea prostie?

  2. Domnul Bolog said

    l-au cautat…dar nu aveau pe cine sa dea vina… dupa o vreme au pus camere de filmat!

  3. Eu said

    Și cât de ușor te-aș fi prins dacă eram în locul profesorilor.

    Ceream un eseu despre… desigur, căcat !

    Unul care s-a gândit la o astfel de răzbunare ar fi avut și ce să scrie în eseu🙂

  4. CupY said

    Mey interesanta treaba :)) dar masurile cam extreme :))

  5. dragos said

    bine lucrat!
    e o buna idee,dar tu ai avut ocazie,la mine in liceu rareori am asemenea ocazii.Nu vreau sa imi imaginez daca m-a prinde un profesor!Totul trebuie gandit!
    Bafta!

Leave a Reply

 
