Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Leapsa 4

Posted by Domnul Bolog on 19/04/2009

Articolul a fost mutat aici!

8 Responses to “Leapsa 4”

  1. andraa said

    how sweet🙂 => “intotdeauna am fost priceput sa tin copii langa mine, intotdeauna m-au ascultat si s-au simtit bine in preajma mea. Poate e o nevoie narcisistica… sa fiu mereu in centrul atentiei… sa fiu ascultat… sa fiu inteles! Poate… dar, chiar si asa… e o scuza minunata ca sa imi caut sa fiu in preajma oamenilor! “

  2. G. said

    Imi este frica de perfectiune,viitor,insecte,moarte,esec.Lista mai poate continua.

    Interesant articol.chiar ti-ai pus creierasul in functiune.

  3. Ia sa vad. Imi e frica de sobolani si de oameni razbunatori.
    Ma tem ca n-am sa fiu o mama asa de buna si ingaduitoare cum a fost si este mama mea.
    Si-mi mai e tare frica de vremea cand nu vor mai fi parintii mei.

    Iti doresc sa ai o fetita. Iti depaseste toate asteptarile.

  4. Pretty Vacant. said

    interesant. n-am stat niciodata sa-mi analizez temerile.
    cred ca cel mai mult mi-e frica sa nu fiu respinsa, din oarecare motive.mi-e frica, da, de moarte. mi-e frica sa nu dezamagesc.
    mi-e frica in general de oameni:).sunt rai, sunt parsivi, sunt nepasatori.oamenii sunt instabili si nehotarati.bine poate exagerez eu…dar nu gasesc o cale sa ii multumesc pe toti. asta pentru mine, e un esec.
    hm…si de miriapozi. sunt absolut dezgustatori, cu toate piciorusele alea ale lor…

  5. Adelina said

    mie mi-e frica de liniste…vb serios:)) cica
    #ma bagi ba la blogroll ca io te bagai!…la blogroll

  6. Vanda Lizeh said

    Cea mai mare frica a mea e de cutremure. Fac urat doar daca aud povesti despre cutremure… Nu vrei sa stii cum fac in momentul unui cutremur. E groaznic sa-ti fie atat de frica de ceva!
    Si pe langa asta, imi e frica si de singuratate… si de lilieci…

  7. lucamatei said

    “””””3. Mi-e frica de viitorul meu… mai precis… mi-e frica sa n-am viitor! Sa ajung un aurolac, cu o singura pereche de chiloti pentru tot restul vietii! In esenta sunt un pusti capabil, descurcaret si scolit! Problema este ca angajatorii… majoritatea… sunt muisti! Deci… revin la ce am zis mai devreme, mi-e frica de ce imi rezerva viitorul!””””

    Lasa viitorul si timpul, asculta clipa.

  8. bianca said

    ti-am furat leapsa;))ce…numa’ tu>:P ?!

Leave a Reply

 
