Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Blogroll

Posted by Domnul Bolog on 23/04/2009

Sunt un idiot de felul meu… nu prea ma pricep la chestii dastea cu calculatorul… dar m-am documentat si am aflat ca blogroll-u nu e decat o lista de link-uri afisata sub forma de widget pentru blog-uri… pentru a ajuta utilizatorii idioti ca mine sa isi adune toti favoritii intr-un loc!

Din motive de spatiu eu m-am decis sa scot sectiunea de blogroll de pe blogu meu si sa mut toate link-urile intr-o pagina dedicata numita destul de simplu: Blogroll! Efectul va fi acelasi! Daca nu va convine, puteti sa ma scoate-ti! Pe prima pagina la widgetul numit “Blogroll” ii voi lasa doar pe cei ce inseamna ceva pentru mine!

Repet: Restul link-urilor vor fi mutate pe pagina Blogroll , pagina care se comporta la fel ca widgetul “Blogroll”!

Leave a Reply

 
