Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Nu sunt normal…

Posted by Domnul Bolog on 23/04/2009

Bă…deci eu nu cred că ar fi trebuit să mă nasc băiat!

  1. Habar n-am de mașini… nu știu nimic legat de ele: aud zilnic tot felu de discutii aprinse depre mașina X ca e mai bună decat mașina Y! Ca mașina Z face pe… pula mea! Nu ma pricep… are patru roți și se deplasează din punctul A in punctul B… atat!
  2. Nu imi place fotbalu… dupa mine sportu ăsta = cu 22 de idioți care aleargă după o minge! Ba mai mult toți suporterii sunt niște giboni needucați! Pur și simplu nu mă integrez! Nu știu antrenori, jucători sau echipe… nu știu ce-i ăla un offside! Nu ma interesează!
  3. Nu știu sa scuip! N-am invațat in copilarie… acum degeaba mă mai chinui… nu mai iese!
  4. Nu știu să fluier cu doua degete… am incercat… zero rezultate!
  5. Nu vreau sex oral…neapărat! Nu ma excită o tipa care… cică imi suge pula și o face prost! Mai bine fără decat 10 minute de umezeala!
  6. Nu mă deranjează prezervativu’! Mi se pare o aberatie căcatu cu “Nu simt cu prezervativ”. E o porcărie… simți foarte bine!
  7. Mă oripileaza ideea de curve! Nu aș putea să mă apropii de o femeie prin care a trecut jumatate de București!
  8. Habar n-am table… regulile sunt simple… da e un joc inutil… nu inteleg de ce se inghesuie tot poporu’ român să joace porcaria asta!
  9. Nu imi plac țațele mari… nu ca m-as plange… dar mai excitantă mi se pare o tipă cu sanii mici sau medii!
  10. Nu imi place berea… bine, dupa a treia tură are gust de apa, dar prima e intotdeauna scârboasă… prefer whisky, vodka, liqior… tării, nu drojdie!

P.S.: Am incercat si cu diacritice… greu tati… nu-mi place! Tot fara diacritice o sa scriu!

12 Responses to “Nu sunt normal…”

  1. Anda said

    Ah na, uite-un om normal, hai sariti! Duamne fereste sa fie unul care nu se uita la fotbal si nu vorbeste despre masini toata ziua. Adevarul e ca n-am intalnit reprezentant masculin cu toate astea zece deodata. Cate unul s-o mai gasit cu cate un punctulet din ce ai zis tu acolo, dar toate zeceeee, no way!

  2. __________ said

    eh… cu asta ai dat-o`n bara: “Ba mai mult toți suporterii sunt niște giboni needucați!” nu generaliza ca nu e frumos

  3. Gârby said

    hai ca la fotbal eu credeam ca is doar 10 idioti care fug si un portar, da la prezervativ conteaza si ce folosesti, ca nui tot una ultrathin cu performance.

  4. Domnul Bolog said

    pai si portaru fuge… din cate am vazut eu

  5. kiruiiruc said

    suntem la fel doar la 2. si 4.
    in rest esti ciudat sincer

  6. waaa ai sexul incert??? dar pula ai?? :))) vezi ca te-am bagat in blogroll…

  7. Domnule Bolog, de azi imi placi si mai mult.

  8. Adelina said

    facem schimb in cazu asta??

  9. bianca said

    pfff…cu postarea asta iti garantez ca multe alte domnisoare nu vor mai obiecta cand vei vrea sa le bagi degetul in nas:)):))

  10. A. said

    Off….nu’ti ziceam eu degeaba ca esti….diferit

  11. zaqk said

    1, 2, 3, 4 simtim la fel
    5. decat rau. mai bine deloc. valabil pt orice, nu doar pt sexul oral🙂
    6. e al dracului de nashpa sa te opresti sa montezi prezervativul…
    7. cred ca e functie de nevoi
    8. te invat eu
    9. e problema de gust, nu esti primul si nici ultimul care prefera medii si mici celor mari
    10. daca la 1 – 4 erai cu da, aveai si 10 in portofoliu

  12. Anonimu' said

    Naomi te saluta!

Leave a Reply

 
