Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Denumiri de penisuri

Posted by Domnul Bolog on 26/04/2009

In sfarsit o cautare interesanta! Ca sa-ti numesti pula trebuie sa fii atent la anumite mici detalii… asta daca nu vrei sa te faci de ras cand iti prezinti jucaria unei domnisoare!

Denumirea trebuie sa reflecte o calitate existenta (sau dorita) a membrului! Denumirile nu trebuie sa fie complicate, dar mai ales trebuie sa se auto-explice! Poti alege dintre urmatoarele nume: “Imblanzitorul”, “Calaul”, “Taticu”, “Mineru”(“Ortacu”), “Spargatorul de buci”(classic).

Poti alege deasemenea denumiri de personalitati sau persoane cunoscute, precum: Osama Bin Laden, Abraham Lincoln, Brad Pitt, Terminatorul, Jack Spintecatorul, Iisus, Rambo, Cabral sau Bute!

Esential este sa nu dai in cliseu… denumiri precum : Gogu sau Gigi sunt vechi si penibile! Trebuie sa fii original si sa nu uiti de umor! Adesea o denumire hazlie poate impresiona mai mult decat una terifianta! Ciocanitoarea Woody, Lilu sau Pinocchio sunt cateva exemple!

In cazul meu a fost simplu: Eu ma prezint drept: “Bologel… da, ai ghicit, Domnul Bolog e mititelu’ asta. El e creierul eu sunt mushchiul!

Acum, eu sunt sigur ca mai exista mii de exemple mult mai reusite! Ce trebuie sa faceti voi cand va denumiti pula este sa va folositi de imaginate! Ganditi-va bine, caci acest nume o sa va aduca popularitatea si adevarata faima! Cugetati o clipa vorbele astea… oare faima nu se rezuma, pana la urma, la doar cate fane ai?

Bonus: cred ca denumirea perfecta pentru pula mea (si nu numai) ar fi totusi:… HI5! Nici nu stiti ce comunitate de fane am adunat cu Domnul Bolog… zici ca e HI5! Smechera denumirea, nu?

One Response to “Denumiri de penisuri”

  1. Anon said

    Bălănel cel scofâlcel & Miaunica uscăţica.
    Bălălău cel pulălău…

Leave a comment