Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Cel mai rapid…

Posted by Domnul Bolog on 01/05/2009

Se elibereaza un post de manager la o mare companie, iar din miile de candidati care au incercat sa obtina acest post… au mai ramas 4, toti cu raspunsurile perfecte si cu note maxime la toate testele! Vazand conducerea ca nu pot sa aleaga pe unu dintre cei patru s-au consultat cu un psiholog iar acesta a propus o singura intrebare!

Astfel se face ca cei 4 au fost adusi intr-o camera unde intervievatoru a decis ca va pune intrebarea fiecaruia in ordine alfabetica!

Intervievatorul: -Am o singura intrebare pentru voi: Care este cel  mai rapid lucru pe care il stiti?

Primul candidat: -E simplu! Cel mai rapid lucru este un gand! Imaginati-va doar la viteza cu care creierul reuseste prin ganduri sa ia decizia corecta intr-o situatie data!

Al doilea candidat: -Mai rapid decat un gand este cu siguranta clipitul! In timp ce te gandesti de exemplu la frumusetea unui tablou, clipesti de mai multe ori, fara sa-ti dai seama macar ca ai facut-o, fara ca macar o clipa sa pierzi imaginea tabloului din vedere! Clipitul este cel mai rapid lucru!

Al treilea candidat: – Ganduri si clipiri… ce prostii… cel mai rapid lucru este curentul electric. Uite… eu sunt administrator de drum montan… cand se face noapte eu sunt cel ce apasa pe buton ca sa luminez intreg muntele. Doar dintr-o singura apasare de buton… curentul electic ajunge la toate becurile si le deschide pe toate in acelasi timp luminand tot muntele! Nu exista nimic in lume mai rapid decat curentul electric!

“Adevarat” spuse intervievatorul… “chiar nu exista… ma intreb oare ce raspuns ai sa mai gasesti tu, ultimule candidat”…

Ultimul candidat: Avand in vedere raspunsurile de dinainte as putea spune ca o diaree este cel mai rapid lucru din lume…

Intervievatorul: Esti nebun omule? Doar pentru ca nu mai ai cum sa il depasesti pe cel de-al treilea candidat nu inseamna ca trebuie sa iti bati joc de noi toti!

Ultimul candidat: Stati! Nu m-ati inteles… sa va povestesc: Ieri seara am fost la o petrecere… a fost fantastic… macare, femei si Doamne… cata bautura! Am exagerat si am profitat de tot ce avea sa-mi ofere petrecerea, dar pentru ca trebuia sa ajung azi la aceasta testare am ales sa ma duc acasa sa ma culc! Pe la jumatatea drumului am simtit ca trebuie sa ma grabesc… am alergat acasa, am intrat ingraba in apartament, am ajuns la baie, dar… inainte sa gandesc, clipesc sau sa aprind luminam-am cacat pe mine!

Ultimul candidat o obtinut postul de manager!

One Response to “Cel mai rapid…”

  1. Diana said

    In concluzie, orice cacacios pe el de manager!

Leave a Reply

 
