Nu uita sa ma bagi la blogroll…

De ce sunt eu taticul vostru…

Posted by Domnul Bolog on 01/05/2009

“Ba ce pula mea… ai doar 21 de ani, de unde cacat ai tu experienta asta… ce te lauzi atat ca ai practica… nu numai teorie!”

Pai e simplu… desi am 21 de ani am cacalau de experienta practica pentru ca:

Pe vremea copilariei mele… pe cand aveam eu 16 ani(abia atunci am descoperit eu mirosul pasaricii)… nu era net sau daca era nu ma interesa pe mine; vroiai sa afli ceva cautai in DEX, intrebai pe mama/tata/prietenii sau aflai pe propria piele! Vorbesc acum de agatzat, de interactiunea cu femeile/fetele, de citirea “semnelor” si de experianta sexuala!

Cum in DEX nu gasesti asa ceva, cu parintii(ca baiat la “doar” 16 anisori)  nu puteam sa vorbesc, iar prietenii mei erau niste labe triste… a trebuit sa aflu singur cum sta treaba!

Trebuie sa retineti ca eram puternic complexat de aspectul meu si frustrat de faptul ca nu aveam bani nici sa trec strada! Si totusi am reusit pentru ca: imi lipseste frica de penibil! Da, doar din cauza asta am reusit sa-mi creez un stil cu care sa am succes!

E putin logic, nu? Oamenii in general se tem sa fie penibili, le este frica sa creeze o impresie gresita sau sa arate ca niste idioti! Mie nu! Am fost ciuca mistourilor toata copilaria… eram obisnuit, resemnat, nimic nu ma mai putea atinge!

Si credeti-ma ca am fost penibil de n-spe mii de ori inainte sa prind “carnita de molfait”! Dar cum am spus mai devreme… din fiecare greseala invatam ceva nou!

A doua sursa masiva de experienta atat teoretica,virgula, cat si practica a fost de la prima tipa cu care am fost eu… dezvirginatoarea! Ii zi asa pentru ca, virgula, cu asta se ocupa! Tipa era frustrata ca nu gasea barbati care s-o inteleaga si s-o respecte… si din aceasta cauza agatza pustani, ii dezvirgina si ii crestea! Tipa m-a invat cam tot ce era de stiut despre femei…TOT! Ce am mai prins eu dupa ce mi-a facut vant sunt doar simple adugari la ce mi-a spus tipa deja!

A treia sursa de experienta vine din faptul ca am fost (a se citi “futut”) cam  cu toate tipurile de fete: roacheritze, puncheritze, pitzipoance, fotomodele, maneliste, emoiste, tiganci, moldovence… cacat spuneti-mi un oras si eu sigur am fost cu una de acolo! Am variat… am vrut sa vad cum e si cu genul ala! Am vrut sa vad cum gandesc si cum se comporta cand sunt sau se fut cu cineva!

Acestea fiind spuse, fara sa ma laud, faceti un pas in spate si incepeti cu plecaciunile… incantand frenetic, in paralel “Zeule!”.   

De aia Domnul Bolog e taticul vostru…

10 Responses to “De ce sunt eu taticul vostru…”

  1. Adelina said

    ai 21 de ani???haaa!!genial multi inainte dai un Jack

  2. Blume said

    in radauti, jud suceava ai fost?

  3. Domnul Bolog said

    m-ai prins… la naiba!

  4. rottblume said

    nu serios

  5. Domnul Bolog said

    nu… din cate stiu eu… de ce intrebi?

  6. rottblume said

    A treia sursa de experienta vine din faptul ca am fost (a se citi “futut”) cam cu toate tipurile de fete: roacheritze, puncheritze, pitzipoance, fotomodele, maneliste, emoiste, tiganci, moldovence… cacat spuneti-mi un oras si eu sigur am fost cu una de acolo!

  7. Domnul Bolog said

    cum ziceam… m-ai prins… n-am trecut pe acolo… totusi… majoritatea “interactiunilor interjudetene” s-au petrecut in Vama Veche… acolo se aduna lume de peste tot… cine stie… poate am prins si o fata din Radauti

  8. rottblume said

    asta n-as putea sa spun :))
    :-“

  9. Domnul Bolog said

    acum ar veni intrebarea logica:” Ne cunoastem?”… hihi… esti mult prea tinerica totusi!

  10. rottblume said

    nu cred
    nu avem de unde

Leave a Reply

 
